GrimReaper
Støttemedlem
Designet er vel en smakssak. Men klokken er særdeles lite flatterende hvis man har armer som hyssing som på bildet over.Bilder lVis vedlegg 310860Vis vedlegg 310861ånt fra Klokkeriet. Vellykket design?
Designet er vel en smakssak. Men klokken er særdeles lite flatterende hvis man har armer som hyssing som på bildet over.Bilder lVis vedlegg 310860Vis vedlegg 310861ånt fra Klokkeriet. Vellykket design?
Får Ploprof til å virke smekkerHaha, ser helt forj**vlig ut![]()
Jeg sliter med å se helt hvorfor Rolex kom med denne. Annet enn å røske Omega i balla så kan jeg ikke med all mulig velvilje forstå hvorfor.Får Ploprof til å virke smekker
Jeg sliter med å se helt hvorfor Rolex kom med denne. Annet enn å røske Omega i balla så kan jeg ikke med all mulig velvilje forstå hvorfor.
Jeg kan ikke se noen annet grunn en det. Omega har vel bare 6000m på klumpene sine?De røsker vel ingen noen steder med den der. Da måtte den hatt 11000m med de samme dimensjonene som Omegaen.
Ploprofen er jo en meget flott klokkeFår Ploprof til å virke smekker
Vis vedlegg 310860Vis vedlegg 310861 Bilder lånt fra Klokkeriet. Vellykket design?
Vis vedlegg 310860Vis vedlegg 310861 Bilder lånt fra Klokkeriet. Vellykket design?
Jeg tror ikke AD merker så mye til dårligere verdensøkonomi på Rolex i stål enda. Mulig ting forandrer seg utover neste år.Det er vel liten tvil om at verdensøkonomien er litt skral for tiden. Effekten av dette har man blant annet sett på bruktmarkedet for klokker. Hvordan tror dere økte priser hos AD for Rolex vil påvirke denne trenden? Har egentlig vurdert å bite i det sure eplet og kjøpe en grå sub, selv om jeg svært gjerne skulle sett at min hverdagsklokke startet sin reise hos meg.
Det er vel liten tvil om at verdensøkonomien er litt skral for tiden. Effekten av dette har man blant annet sett på bruktmarkedet for klokker. Hvordan tror dere økte priser hos AD for Rolex vil påvirke denne trenden? Har egentlig vurdert å bite i det sure eplet og kjøpe en grå sub, selv om jeg svært gjerne skulle sett at min hverdagsklokke startet sin reise hos meg.
Jeg er rimelig sikker på at dette ikke vil ha noen effekt overhodet. Den ekstreme overprisingen har allerede blitt korrigert og jeg ser ikke for meg at luksusklokker generelt og Rolex spesielt vil merke noe mindre trykk av 5% prisøkning. Dessuten er den urolige tiden vi er inne mest merkbart for de som har minst og mest sannsynlig ikke er i markedet for klokker i segmentet fra 100k og oppover. De som har råd til luksus vil ikke slutte å kjøpe pga litt dyrere strøm og et par prosent på renta. M2CJeg tror ikke AD merker så mye til dårligere verdensøkonomi på Rolex i stål enda. Mulig ting forandrer seg utover neste år.
Fortsatt er det etter hva jeg selv erfarer lang ventetid på populære modeller![]()