Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Har aldri kjøpt Rolex fra lokal AD, da den først ble lokal i hysteriske tider. I 2021 ble jeg høflig indirekte avvist etter å ha forhørt meg om sub i stål uten historikk. Hadde på meg en eldre DJ, pent kledd , nysgjerrig og ydmyk. Dere som har fått ur nå etter relativt kort ventetid, har dere historikk?

Kanskje det er tid for å ta turen innom igjen?

• Liker
Reaksjoner: Watcher
Har aldri kjøpt Rolex fra lokal AD, da den først ble lokal i hysteriske tider. I 2021 ble jeg høflig indirekte avvist etter å ha forhørt meg om sub i stål uten historikk. Hadde på meg en eldre DJ, pent kledd , nysgjerrig og ydmyk. Dere som har fått ur nå etter relativt kort ventetid, har dere historikk?

Kanskje det er tid for å ta turen innom igjen?
Jeg har en lang og ganske omfattende historikk hos Bjerke siden mitt første kjøp hos de som var en DJ i 1987. Da lå en filial i Prinsens gate i Oslo. Siden har det blitt sporadiske kjøp av andre merker. Men det koster ingenting å gjøre et forsøk uansett historikk :mrgreen:

Jeg har en lang og ganske omfattende historikk hos Bjerke siden mitt første kjøp hos de som var en DJ i 1987. Da lå en filial i Prinsens gate i Oslo. Siden har det blitt sporadiske kjøp av andre merker. Men det koster ingenting å gjøre et forsøk uansett historikk :mrgreen:

Ikke bare-bare å konkurrere med folk som har historikk før jeg ble født, hehe. Som du sier, så har jeg ikke så mye å tape. Får gi det et forsøk.

• Liker
Reaksjoner: Tubbs
Hva gjør man når noen poster en vintage Tudor Sub på klokkeriet og det er innlysende at inserten, glasset, viserne og skiven er aftermarket? ( resten kan ikke bedømmes fra bildene). Det virker for meg alltid umusikalsk å kommentere direkte på Facebook selv om det er av allmenn interesse.
@lobergen Av nysgjerrighet: hva er det du ser på skive og visere som tilsier at det ikke er originaldeler?
Alle mine ryggmargsreflekser reagerer, men jeg klarer ikke å spesifikt påpeke feilene… (utover insert og glass).

Det meldes om tørke på Rolex på Heathrow.
Men det er fortsatt mulig å sette seg på liste.
Neste besøk er i uke 8. So stay tuned.
60F701BD-6FC5-43AD-8555-901D63A725BF.jpeg

• Liker
Reaksjoner: saxxvik og Bullitt