- Medlem
- 30. sep. 2010
Fått nyhetene dine fra Klokkeriet, nå?Posten er slettet da brevet er fake.
Fått nyhetene dine fra Klokkeriet, nå?Posten er slettet da brevet er fake.
Fått nyhetene dine fra Klokkeriet, nå?![]()
Tipper sjansen for det er stor i Norge også etterhvert - leser ihvertfall på RF at i USA må ad ha seg en liten ringerunde på lista for å finne kjøper til en del modellerMed tanke på at Rolex prisene nå ser ut til å peke nedover.
Hva er sjansen for at noen velger å fratre sin plass på ventelisten?
Spør for en venn som håper klokken kommer før tidsestimatet.
Kunne få 10% tilbake i 2017 også, så tenker at det er mer normalsituasjonen jaJeg vil ikke at det skal være alt for mye prat om ventelister og ADer og priser, men det jeg er nysgjerrig på er hva folk tenker en "normal" situasjon er.
For nesten nøyaktig ti år siden fikk jeg 10% på en no-date Sub, levert ekspress over natta dagen etter at jeg bestilte den. Er det det som er normalt? Eller er det "normalt" at en Daytona eller GMT "bare" går for 2x retail istedet for 4x på annenhåndsmarkedet?
Jeg vil ikke at det skal være alt for mye prat om ventelister og ADer og priser, men det jeg er nysgjerrig på er hva folk tenker en "normal" situasjon er.
For nesten nøyaktig ti år siden fikk jeg 10% på en no-date Sub, levert ekspress over natta dagen etter at jeg bestilte den. Er det det som er normalt? Eller er det "normalt" at en Daytona eller GMT "bare" går for 2x retail istedet for 4x på annenhåndsmarkedet?
Har Rolex noen gang vært kult? De har vel heller alltid lagd trauste, robuste og litt kjedelige ur?- . Det eneste som kreves er at Rolex blir ukult igjen, når folk flest begynner å kalle Rolex "harry" igjen.
Her er det vel helt sikkert er like mange meninger som klokker.Har Rolex noen gang vært kult? De har vel heller alltid lagd trauste, robuste og litt kjedelige ur?
Om ikke Rolex tidligere har vært «Harry», så er det i hvert fall blitt det nå etter inviiistor hypen.
Kan du røpe kilden? Evt flere priseksempler?Prisoppgang fra Rolex 01.11.2022.
Ca 5% på sky/rose =kr 440,550.