Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Har vært i dialog med en amerikaner som virker tillitsvekkende og er aktiv på TZ og WUS og som har gitt selger en GG ref. Han sier han har kjøpt mange klokker hos han og at det er helt trygt. Det kan selvfølgelig være et skurkesamarbeid over landegrensene, men jeg tok sjansen :eek:. Så da gjenstår det å se om noe, og evt hva, som dukker opp i posten etter hvert... Har fått spesifisert faktura gjennom PayPal, så har vel en viss beskyttelse der. Men muligens et snev av gambling her ;) Blir spennende å se!

Det blir både spennende å høre hvordan det går og din erfaring + at det blir veldig hyggelig å se klokken også!
Personlig mener jeg denne er blant de flotteste Rolex'ene!

8

• Liker
Reaksjoner: KTS69
Noen som har peiling på ventetid på BLNR? Satt meg på venteliste i april, og fikk da beskjed om 2-3 mnd fra Lervik og 4-5 mnd fra Bjerke. Ringte nylig og spurte når jeg kunne anta at den kom, og fikk opplyst 8-12 mnd, og at folk har satt på venteliste siden januar. Synes dette var litt rart ettersom jeg har sett folk her inne få sin etter rundt 2 mnd.

Noen som har peiling på ventetid på BLNR? Satt meg på venteliste i april, og fikk da beskjed om 2-3 mnd fra Lervik og 4-5 mnd fra Bjerke. Ringte nylig og spurte når jeg kunne anta at den kom, og fikk opplyst 8-12 mnd, og at folk har satt på venteliste siden januar. Synes dette var litt rart ettersom jeg har sett folk her inne få sin etter rundt 2 mnd.
Spurte Jørgensen tidlig i juli om ventetid på BLNR, og fikk oppgitt 4-5 mnd. Endte selv opp med å sette meg på liste på en 116610LN og må vente ca 6 mnd. De sa at de får levering hver mnd, men aner ikke hvor mange av hver modell de får. Hvor satt du deg på liste? Det er vel en tråd her om Bjerke som vurderer hver enkelt kunde før de leverer...

Du skal ikke se bort i fra at kunder som har lagt igjen mye penger i en butikk får noen fortrinn... Noen fordeler kan det jo argumenteres at gode kunder skal ha...

Du skal ikke se bort i fra at kunder som har lagt igjen mye penger i en butikk får noen fortrinn... Noen fordeler kan det jo argumenteres at gode kunder skal ha...

Forståelig nok det. Likevel merkelig at man går fra 2-3 mnd til 8-12...

Spurte Jørgensen tidlig i juli om ventetid på BLNR, og fikk oppgitt 4-5 mnd. Endte selv opp med å sette meg på liste på en 116610LN og må vente ca 6 mnd. De sa at de får levering hver mnd, men aner ikke hvor mange av hver modell de får. Hvor satt du deg på liste? Det er vel en tråd her om Bjerke som vurderer hver enkelt kunde før de leverer...

Både Lervik og Bjerke, men var Lervik jeg kontaktet.

Noen som har fått en ny 116610LN fra forhandler nylig? I såfall, hvor lenge ventet du? Står på liste for en, men håper de er defensive med estimatene sine når de sier 6mnd :)

Noen som har fått en ny 116610LN fra forhandler nylig? I såfall, hvor lenge ventet du? Står på liste for en, men håper de er defensive med estimatene sine når de sier 6mnd :)

Dette er nok ikke så langt fra sannheten. 116610 er en av de mest populære om ikke den mest populære klokken som Rolex selger.

Dette er nok ikke så langt fra sannheten. 116610 er en av de mest populære om ikke den mest populære klokken som Rolex selger.

Det er visst DateJust som er den Rolex som selger best. Min favorit, og også hva jeg skulle trodd var at 116610 selger mer, men DJ spenner bredt.... Den har også et "dress-potensiale" som 116610 ikke har....

Til tross for det; jeg ville likevel valgt 116610 fremfor DJ.

8

Jeg satt meg på liste i begynnelsen av juli og ble forespeilet å måtte vente til jul eller der omkring. Jørgensen. Når og hvor satt du deg på liste?

Askeland her. De er veldig vage/forsiktige med leveringsestimater.. Stått på liste i halvannen måned eller noe sånt, og håper jeg kan få den til jul.

Jobber med salg av produkter selv og skulle virkelig ønske man kunne ha den luksusen som Rolex kan ha med å ikke kunne gi noen estimater eller garantier på levering.. Alikevel står vi i kø for å få tak i en...

Noen som vet hva man kan forvente av leveringstid på en 116610LV? Snakker vi 6+ mnd eller er det muligheter før jula ringer inn i år?

Kanskje jeg må ta en ringerunde.. hm..

• Liker
Reaksjoner: Sjø
Class act eller idioti? (fra WatchTime)

IMG_1874.JPG

Kjipe greier å få byttet så mye deler på en gammel GMT. Dessverre så er det noe som (alt for) lett skjer dersom "Rolex AD'er" får tak i klokken din. Det er mange som har hatt skuffende services hos Rolex/AD'er.

Slikt er greit å være advart om når det gjelder service på sin kjære Rolex.

8

• Liker
Reaksjoner: aksgro og Sjø