Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Var innom Saastad i Porsgrunn idag og der hadde de sluttet med salg av Rolex og Tudor.

Det er min hypotese. At Rolex følger trenden innen retail generelt. Færre butikker og kun beholde butikkene som støtter mest opp om merkevaren. Med liten tilførsel av varer får vi en naturlig (og ønsket) reduksjon i antall AD-er.

(Egen hypotese)
 
Så lenge det ikke var "med skjeden" så frifinnes en altså....?
Screenshot_20190622-151336_Chrome-01.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Mens Kojak er den kuleste TV-politimannen noensinne, er Magnum den kuleste TV-privatdetektiven. Mange vet nok allerede at Tom Selleck brukte en 1675 Pepsi i TV-serien, men det er artig å se at han fremdeles bruker samme klokke, og åpenbart har et nært forhold til den:

https://journal.hautehorlogerie.org/en/tom-selleck-never-without-my-rolex-gmt-master-pepsi/

Pepsi, Ferrari og blondine er jo en grei kombo :cool:
Vis vedlegg 153353

Og ser fortsatt ut som en million kroner!
 
  • Liker
Reaksjoner: Bond
Heisann.
Noen som vet om denne Jubilee lenken passer på en 116613 twotone sub fra 2017 ?
@Loevhagen


Selger en 62510H-lenke med 502T-endeledd. Kjøpte den ny av forhandler noen måneder tilbake, kun brukt noen få ganger på en 116710

154419
 
Redigert:
Mulig long shot, men noen som har vært innom AD’er i Barcelona den siste tiden og som vet hvordan tilstanden er der? Skal nedover i morgen og må vel ta turen innom de Rolex/Tudor-forhandlerne som er. Tips mottas med glede! :D
 
Mulig long shot, men noen som har vært innom AD’er i Barcelona den siste tiden og som vet hvordan tilstanden er der? Skal nedover i morgen og må vel ta turen innom de Rolex/Tudor-forhandlerne som er. Tips mottas med glede! :D
Lite utvalg. Kun gull modeller og diverse dj mod for en mnd siden.
 
Mye moro hos Rolex Gibraltar, inkl Skydweller (rosegull og gull), 5 forskjellige Daytona (alle i edle metaller, Explorer 1, 2 stk Airking og utallige datejust. De to som jobbet der hadde forøvrig BLRO og Panda Daytona på lanken.
 
Lite spennende i Roma.
Var innom en Rolex butikk der det nærmeste de kom sportsmodell var sub i helgull.
En annen Ad hadde dog en pepsi secondhand til 10k euro.
Napoli idag satser på at jeg kan flakse meg til en Hulk, vet jo aldri