Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Tja.
En klokke som, etter min mening, ser bedre ut på de bildene enn i virkeligheten.
Bezel, lenkeledd og krona som virker malplassert oppi crownguards.
Mye som ikke stemmer...:(
Hmm..da er den som det meste som sokner fra Geneve og kronefabrikken :( Altså, det ser mye bedre ut på bilder enn i levende live. Og det er synd.
 
IMG_1766.JPG

Denne ser bedre ut i virkeligheten.
 
Love it. Endelig cyclops på SD slik at den er aktuell for ekte Rolex fans. Etter min mening en genistrek å lage den som en stor sub. Og jammen la de ikke inn prikken over ien med rød skrift. Juicy. Tror jeg må ha en, BRB skal bare trene på meg noen skikkelige håndledd først :cool:
Jaggu meg glad jeg ikke er ekte Rolex fan, bare en grumpy old fart. Hvor er designavdelingen hos Rolex?? De har jo friskt lansert DSSD blue for et par år siden, hvorfor ikke bygge på dette konseptet og f.eks. komme med en SD med blå skrift?
 
126331 - er det noen som har en slik, eller en tilsvarende med den nye jubileelenken?

To spørsmål:

1) Er det samme Oysterclasp på denne som på Milgauss, dvs. uten FlipLock og med EasyLink?
- Svar: Ja...

2) Hvor lange er leddene på jubilleelenken, dvs. hvor mye forlenges (forkortes) lenken ved å sette på (ta av) ett ledd?

18664556_1381944488565553_8264401609593203112_n.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper