Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Burde ikke like det..
Screenshot_20170425-001311.png

Dumt det ser så bra ut.
 
Sea-Dweller tror jeg er bedre balansert enn mange kanskje tror basert på størrelsen alene. Ny tilpasset lenke etc tror jeg bidrar til dette. Vi får se :)
For å unngå spam av den andre tråden, svarer jeg her :)
Det er ikke størrelsen som er problemet med nye SD. Det er den innihelv**e stygge vørta de har klint på/i glasset som er problemet. Sub - vorte, SD - ingen vorte.
 
For å unngå spam av den andre tråden, svarer jeg her :)
Det er ikke størrelsen som er problemet med nye SD. Det er den innihelv**e stygge vørta de har klint på/i glasset som er problemet. Sub - vorte, SD - ingen vorte.

Kjøp den hvis den passer, "vorten" kan fjernes ;)
 
Det hagler visstnok nye SD43 i UK allerede på mandag 1. mai, så det er nok ikke lenge til de kommer her til Norge og TS også - så får vi se om SD43 er Skjønnheten eller Udyret. Jeg skal sjekke den ut live.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen
For meg så er den for stor, men jeg har litt sånn mellomstor pikespeider håndledd. Sikker bøsere karer som kan bruke den uten at det ser ut som en forvokst Invicta.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Tudor Hydronaut, ref. 89190 er en utrolig kul utgivelse fra Tudor! Dukket opp en på Finn, og da måtte man google litt.
En uvanlig sak tror jeg, men definitivt noe jeg kommer til å speide litt etter.
image.jpeg
image.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: kjetil_s og Mr Davis
Tudor Hydronaut, ref. 89190 er en utrolig kul utgivelse fra Tudor! Dukket opp en på Finn, og da måtte man google litt.
En uvanlig sak tror jeg, men definitivt noe jeg kommer til å speide litt etter.
Vis vedlegg 39893 Vis vedlegg 39894

Tja.
En klokke som, etter min mening, ser bedre ut på de bildene enn i virkeligheten.
Bezel, lenkeledd og krona som virker malplassert oppi crownguards.
Mye som ikke stemmer...:(