Solgte en LV for 73500,- for under en måned siden. Poeng til @Loevhagen.
Faren min solgte en LV fra 2011 til 72k for kanskje en mnd siden også!
Gummirem Tudor Blackshield
Noen som vet hvor man kan få kjøpt gummiremmer til denne klokken?
Ikke OEM såklart
Alle tips taes imot med takk![]()
Kva skjer med at den Hulken er den mest flippa klokka no til dags???
Ser ikkje folk skjønnheten? Er grønt ut? Inflasjon?
Når eg hadde ein WTB ute var det stille som i grava ;-p
Hvorfor kvasi? Er det noe tull med denne?Er det noen som vet prisen på 2016-versjonen av Tudor Black Bay Black? Uten "Rotor - Self Winding", med inhouse urverk og kvasi-riveted lenke?
Hvorfor ikke? Antar det er plexien det er snakk om?
Er det noen som vet prisen på 2016-versjonen av Tudor Black Bay Black? Uten "Rotor - Self Winding", med inhouse urverk og kvasi-riveted lenke?
@johanbjor, siden @Tetragrammaton vier det meste av sin tid til D-vitaminopptaket sitt for tiden, tillater jeg meg å svare for ham; for latskaps skyld med et utklipp fra http://watchesbysjx.com: «The new steel bracelet harks back to the riveted Oyster bracelets of the 1950s and 1960s that are liked for their distinctive look. It features what resemble rivets on each of the links, but in reality are the tops of the bars that hold the links together. And unlike vintage riveted bracelets, the new bracelet links are solid. While vintage rivet bracelets required excessive effort to size, either by pulling out the rivet or unfolding it link itself, the modern bracelet has riveted links only on the fixed link. The removable links closer to the clasp have conventional exposed screws to make link removal easy.»Hvorfor kvasi? Er det noe tull med denne?
@johanbjor, siden @Tetragrammaton vier det meste av sin tid til D-vitaminopptaket sitt for tiden, tillater jeg meg å svare for ham; for latskaps skyld med et utklipp fra http://watchesbysjx.com: «The new steel bracelet harks back to the riveted Oyster bracelets of the 1950s and 1960s that are liked for their distinctive look. It features what resemble rivets on each of the links, but in reality are the tops of the bars that hold the links together. And unlike vintage riveted bracelets, the new bracelet links are solid. While vintage rivet bracelets required excessive effort to size, either by pulling out the rivet or unfolding it link itself, the modern bracelet has riveted links only on the fixed link. The removable links closer to the clasp have conventional exposed screws to make link removal easy.»
Du får også andre "mil-sub" fra Tudor, Amerikanske styrker under Vietnamkrigen hadde noen UDT team ( underwater demolition team), forløperen til SEAL. Disse er enda vanskeligere å finne og vanskelig å dokumentere. Uansett vil dokumenterte ur i operativ tjeneste generere en svært høy pris i forhold til "kjøpt over disk hos AD"
Tom