Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Priser stiger ikke. De justeres. Det er i alle fall slik med skatter og avgifter..... (og priser på kollektivtransport).

8

Joda, prisene økes.
Øker Rolex sine priser etter Basel med 5-7% er dette mer enn dobbelt av forventet reallønnsvekst for 2017.
Reallønnsveksten i disse tider er omtrent det laveste på 30 år. For flerparten av norske lønnsmottakere ble det negativ reallønnsvekst i 2016, altså man går ned i lønn i forhold til gjennomsnittlig prisstigning i markedet.
...Mulig jeg har ordlagt meg litt feil underveis her, men dere skjønner hva jeg mener.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
IMG_4848.JPG
IMG_4847.JPG
IMG_4846.PNG
Begynner å få flere "ettertanker".

Selge ut goldflexen for å være litt mer "mainstream" og da ha Batman, Hulken og Polar?

EDIT:

Isåfall må det være med Batman med jubilee, Hulken med PCL og stock Polar :)
 
Redigert:
Er det noe problem å få tak i Pepsi bezel til gmt? Er det isåfall hos ad man får bestilt det?
 
Er det noe problem å få tak i Pepsi bezel til gmt? Er det isåfall hos ad man får bestilt det?

Jeg var innom Bjerke i Nedre Slottsgate og lurte på det samme. Altså insert til 16710. De tar i mot bestilling på slike inserts så det er fullt mulig å få tak i. Husker ikke hva de sa om pris eller leveringstid. Har ikke bestilt siden jeg mangler selve klokkao_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Pippen
Jeg var innom Bjerke i Nedre Slottsgate og lurte på det samme. Altså insert til 16710. De tar i mot bestilling på slike inserts så det er fullt mulig å få tak i. Husker ikke hva de sa om pris eller leveringstid. Har ikke bestilt siden jeg mangler selve klokkao_O
Takker for kjapt svar!
 
Vis vedlegg 24108 Vis vedlegg 24107 Vis vedlegg 24106 Begynner å få flere "ettertanker".

Selge ut goldflexen for å være litt mer "mainstream" og da ha Batman, Hulken og Polar?

EDIT:

Isåfall må det være med Batman med jubilee, Hulken med PCL og stock Polar :)

Fin kombinasjon det der da. ☺
Lurte på en ting; fikk du GMT II lenke til å passe på sub? Fikk ikke til det selv, men sub lenke på GMT fikk fint..
 
Aha, det var ikke din.. Googlet bildet, virker som det er photoshoppet. Er vel ikke bare å bytte end links (og hvilke skylle det vært). Var mest nysgjerrig, liker best børstet lenke uansett.. :)

Polering av midtledd må da være mulig for urmakere å gjøre?=)