Rolex - Spådommer 2024

De har jo søkt om patent på rød/sort bezel på GMT i 2022. Men jeg tviler på at den kommer i år. De har jo ikke for vane å gi fansen nøyaktig det de vil ha. Men den kommer nok etterhvert. Har mest tro på 126710GRNR hvis det blir noe nytt for GMT i år.

Sky-Dweller med presidentlenke, 1908 i platina og en del helgull varianter av litt overraskende varianter samt variasjoner av skiver på Daytona er vel det som er mest sikkert.

Kanskje ny DJ-serie. 136300 osv... starter med 136308.
 
Redigert:
Screenshot_20240409_084902_Samsung Internet.jpg

Som forventet og skuffende.
 
De har jo søkt om patent på rød/sort bezel på GMT i 2022. Men jeg tviler på at den kommer i år. De har jo ikke for vane å gi fansen nøyaktig det de vil ha. Men den kommer nok etterhvert. Har mest tro på 126710GRNR hvis det blir noe nytt for GMT i år.

Sky-Dweller med presidentlenke, 1908 i platina og en del helgull varianter av litt overraskende varianter samt variasjoner av skiver på Daytona er vel det som er mest sikkert.

Kanskje ny DJ-serie. 136300 osv... starter med 136308.
Var ganske grei skuring dette, DJ var vel a long shot :)
 
Veldig rart, her var det jo sikre kilder på noe annet?!
Ingenting i livet er sikkert ;)

Det som er mest morsomt er jo hvor mange som biter på. Hvis noen seriøst tror at en Harrytass fra indre Telemark vet mer enn resten av verden så er det jaggu noen som er passe lettlurte :ROFLMAO:

Edit: fra spøk til revolver så var det vel like plausibel at Batman skulle ryke som Pepsi. Alt i dette gamet er jo rykter og "hearsay".
Jeg valgte å sette en femmer på at Batman røyk, tok feil ;)

Men for å vippe det tilbake på topic så var jo årets nyheter av det særdeles tamme slaget. Absolutt ingenting å snakke om. Får håpe på noen overraskelser utover året.
Med det sagt så var teaseren fra Rolex også særdeles enkel å tyde i år så det kan se ut som de har tatt seg et hvileår.
 
Redigert:
Det som er mest morsomt er jo hvor mange som biter på. Hvis noen seriøst tror at en Harrytass fra indre Telemark vet mer enn resten av verden så er det jaggu noen som er passe lettlurte :ROFLMAO:

Det er jo greit å vite for framtidig referanse ;)
 
Fordi den har vært i katalogen i ti år. (11år - ett da den var utilgjengelig 2019 )
Og fordi det hadde vært typisk Rolex og gjøre stikk motsatt av det alle andre tror. Så da gambler jeg på at Batman ryker og blir erstattet med 126710RONR :D Pepsi er for ny og for populær.
Kanskje en sort/grå GMT 126710 GRNR, men jeg har ikke helt feelingen på det.

Tror det bare er håpet på Coke som skriver ;)
Jeg "spådde" jo delvis dagens nyhet for snart fire uker siden så litt sjamankred må jeg få vel? ;)
 
De har fjernet vaffel-dialene på Datejust…
Rart valg, trodde disse var populære, og den grønne var min personlige favoritt.
 
  • Trist
Reaksjoner: Genta