Jeg kunne ikke vært mer enig med Tom her. Jeg ville like sky-dweller når den kom, men nei. Men kult at andre liker deBeklager så mye men jeg velger å stå fram, YM-2 og Sky-dweller suger, hadde ikke kjøpt disse for småpenger.![]()
Jeg kunne ikke vært mer enig med Tom her. Jeg ville like sky-dweller når den kom, men nei. Men kult at andre liker deBeklager så mye men jeg velger å stå fram, YM-2 og Sky-dweller suger, hadde ikke kjøpt disse for småpenger.![]()
Synes det er en flott klokke!Godt vi har forskjellig smak. Jeg er i hvert fall utrolig godt fornøyd med min Sky-D
Vis vedlegg 135825
Bjerke har endelig gitt meg tilgang til ventelista. Bare 2-3år å vente nå, så blir en stål/blå Sky-Dweller min. Det er lenge å vente
Life is too short for waiting lists.
Jeg har ikke noe problem med ventelister egentlig. Jeg slipper å kjøpe til ++pris og det er ikke sånn at jeg kjøper klokker i 140k kroners segmentet 3-4 ganger i løpet av et år uansett. Jeg har klokker nå, jeg kan fremdeles kjøpe andre klokker i den perioden, det funker helt fint. Det hadde vært greit om det var litt kortere ventetid, men det funker (prøver hardt å overbevise meg selv her)