Rolex Milgauss på Sonen?

Prøvde denne på Bjerke i går, ble meget positivt overrasket! Kasseformen er perfekt. Den blå skiva ekslusiv, og ikke skrikende og klovnete. Størrelsen er fin. Ja, ingenting å utsette på denne med blå skive. For meg blir den med grønt glass for sær og den hvite skiva er litt for kontrastfull (dog ei kul sommerklokke).
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvermansen
Bare @Hvermansen og undertegnede som liker Milgauss?? :) Syns den er fantastisk!

Bærekomforten er noe av det beste fra Rolex. Tradisjonsrik i Rolex-sammenheng. Kult med dobbel kasse. Flotte farger. Pen kasseform. Egentlig helt perfekt!

Klokka er kjøpt som ventepølsegrailkeeper mens Daytonaen er på et superlangt SPA.

Jeg klarer ikke å ta like bra bilder som Hvermansen, men her er den med Rubberb.


 
Bare @Hvermansen og undertegnede som liker Milgauss?? :) Syns den er fantastisk!

Bærekomforten er noe av det beste fra Rolex. Tradisjonsrik i Rolex-sammenheng. Kult med dobbel kasse. Flotte farger. Pen kasseform. Egentlig helt perfekt!

Klokka er kjøpt som ventepølsegrailkeeper mens Daytonaen er på et superlangt SPA.

Jeg klarer ikke å ta like bra bilder som Hvermansen, men her er den med Rubberb.


Den var jo helt rå på oransje RubberB @Genta!
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
02B845E6-C7BA-4868-8266-42B7744E1A90.JPG
 
Har også vært småforelsket i Milgauss med hvit skive - og holdt på å ta det et steg videre. Men må være med hvit gummirem - superkul kombo, ser ut som en uhøytidelig toolwatch!

Men Milgauss ser "feit" og topptung ut? noen som vet?
 
Jeg opplever ikke Milgauss som "feit og topptung". Jeg synes kasseformen er perfekt! Hadde en DJ2 før, men følte at noe med proposjonene ikke stemte helt med den (for feite lugs, stor kasse og liten krone?). Så jeg solgte DJ2-en og fikk meg en Milgauss i steden. Strålende fornøyd med det valget! Mye penere kasseform, stor og fin krone, blå lume, mer spenstig skive og sekundviser, samt "slipper" dato :) DJ2-en hadde en fantastisk flott dyp blå skive, mens blåfargen på Milgaussen har mer "spill" og varierer fra lyseblå til mørkeblå. Kongekul klokke :)
IMG_7115.JPG