Jeg har også hatt Knudsen som foreleser. Han er en meget dyktig sådan, og vet å underholde!
Mener du ufrivillig morsom - som f.eks. Vidar Teisen?
Jeg har også hatt Knudsen som foreleser. Han er en meget dyktig sådan, og vet å underholde!
Ikke alle på BI er harry, veslevoksne drittunger, men alle harry, veslevoksne drittunger vil på BI.
.
Synd, trist, leit!!Jeg skal studere ved BI.![]()
Skjønner ikke oppstandelsen..? Mannen har jo helt rett; i de konservative delene av "pengemiljøene" er Rolex like classy som sokker i sandalene.
Og grunnen er jo enkel; det er det minst sikre tegnet på at du har å gjøre med en som forstår og verdsetter klokker. Alle vet hva det er og alle har råd til en.
+1
Var hos en kunde igår, han hadde en SS/gull Rolex på armen.
Jeg spurte om han hadde interresse for klokker, det viste seg at det eneste han visste noe særlig om var prisen!
Slike ukebladgeneraliseringer er like upresise og fleksible som astrologiske spådommer, og like interessante. Båssettingen forteller mer om faget markedsføring enn om menneskene man prøver å inndele.
HAHADen var faen ikke mye automatisk, mente han, den stilte seg ikke selv når han tok den på armen.
...
Vi her inne på TS lever i en "bobble" og har litt skylapper når det kommer til Rolex.
Skal ikke ta fra Rolex historien,eller rokke ved kvaliteten.....men vi må akseptere at andre har klare meninger om dette klokkemerke som heller mot harry.....
Jeg skjønner ikke problemstillingen; jeg kjøper ikke Rolex ut fra hva andre synes, jeg kjøper Rolex fordi jeg liker det selv![]()
Maten skal være eksklusiv, indrefilet er en sikker vinner.
Jeg skjønner ikke problemstillingen; jeg kjøper ikke Rolex ut fra hva andre synes, jeg kjøper Rolex fordi jeg liker det selv![]()