Rolex 2022: Spådommer for årets nyheter.

På gummi er den mulig som en guilty pleasure på fine sommerdager :mrgreen:
Med noe godt i glasset :cool:
980DED69-3769-40A0-9A21-A6A9529B1C20.png
 
Vis vedlegg 285565Vis vedlegg 285566

YouTuberen Jenni Elle viser frem denne diamantsatte Yacht Masteren i sin presentasjon av årets nyheter. Finner den ikke igjen på nettsidene eller omtalt ellers. Ikke i målgruppen selv, men er vel en og annen påfugl her inne denne hadde gått rett hjem hos ;)
Denne skal visstnok være inspirert av nordlyset.
Litt rart at den mangler grønnfarge da egentlig :LOL:
 
- De har gjort datovinduet større.
- De har endret litt på baklokket og innfestingen mellom bakkasse/mellomkasse.
- De har senket bezelringen ørlite. Sett fra siden ser man nå at glasset ligger litt over bezelen.
.....og tatt bort fliplock på sin 'feteste' diver!
 
Ja, faktisk på alle Sea-Dwellerne @Phenix. MEN, den kan bestilles løst. De bare fant ut at 99,9% av de som kjøpte SD ikke brukte den.. Da var det bedre at de som trengte, bestilte ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
I disse i "stål rolex mangel tider" er det min ærlige mening at Rolex burde ha gjenopplivet "innstegsmodellen" sin Air King serien og ikke bare "odd ball" Air King 126900 i 40 mm. Ville trodd at en ny versjon av min "simple" Air King fra 5500 fra 1980 - uten tiffany blue:) i 34 eller 36 mm, med sort, sølv og blå skive og uten luminova og med et forholdsvis enkel verk ville vært en god kandidat for en noe rimeligere priset Rolex modell som kunne gjenopplivet markedet for "vanlige" folk og ikke bare menigheten ?

RAK.jpg
 
@erikolav , jeg tror ikke Rolex tenker slik. Når det er ventelister verden over for alt de produserer så er det nok lite poeng å lage «innstegsmodeller».
Potensielle kunder for disse ville uansett ikke kommet på ventelister.
Da er det mer fornuftig for Rolex å produsere så mange Sub, GMT, Daytona etc som de klarer. For de selger de uansett.

Når det er sagt så var klokken på bildet ditt nydelig. Jeg skjønner hva du tenker, men som sagt så tenker neppe Rolex slik