Rolex 2022: Spådommer for årets nyheter.

1648623105856.png
 
Haha, dette er noe av det dummeste jeg har sett. Nesten så jeg tror Rolex troller. Tudor sin Pelagos for de venstrehendte er en artig kuriositet, men nå skal liksom Rolex lage en ny trend med kroner som graver seg inn i armen?

Det er vel akkurat det du ikkje får problemer med når du har kronen slik . Eg har opplevd fleire ganger at kronen har skrudd seg ut på at Explorer . Greit nok så kan en ha klokka lenger oppe , men så var det det å ha den der den kan leses mellom lag med klær og hansker. Men ja , noke rart på en GMT master .
 
Haha, dette er noe av det dummeste jeg har sett. Nesten så jeg tror Rolex troller. Tudor sin Pelagos for de venstrehendte er en artig kuriositet, men nå skal liksom Rolex lage en ny trend med kroner som graver seg inn i armen?
Den er sikkert grei hvis man bruker den på høyre hånd.
Men jeg synes helt ærlig den ser forferdelig ut. Krone på motsatt side, ok, det kan diskuteres om det er greit, men dato med cyclops på motsatt side, det var stygt det.
 
Den rød skiven går vel nå totalt amokk... :LOL:
Orker ikke tenke på det engang... Og 41mm i turkis som alle skal ha er nå plutselig ute, så der blir det vel enda mer runkering.

Største tapet personlig for meg er den gule og ikke engang i 41mm, den var megakul.
 
Redigert:
Dette var ikke helt for meg, men det er jo like greit siden jeg ikke kan få dem uansett. Fargene på den nye GMTen var veldig fine, men både krone- og datoplasseringa funka dårlig for meg. Kanskje det er en tilvenningssak, hvem vet.

Nye Air-King er ikke akkurat revolusjonerende heller. Det eneste jeg syns var virkelig kult var ny 36mm DD i platina med fluted bezel.
 
Tidenes antiklimaks. Når vi trodde det ikke kunne bli mer skuffende enn i fjor så drar de til med dette. Eneste jeg fikk lyst på var YM i gult gull. GMT'n så helt Lloyd ut spør du meg.
Håper de greier å putte dato og krone på rette siden igjen neste gang.