Rolex 2022: Spådommer for årets nyheter.

39mm men fortsatt 14.6mm høy.. chunky monkey..
D2A3CA82-F550-41CD-9D26-349ED0A3F94C.jpeg
7E5C7C44-F8A3-4106-9249-E45B8ADA86A7.png

Tidenes antiklimaks. Når vi trodde det ikke kunne bli mer skuffende enn i fjor så drar de til med dette. Eneste jeg fikk lyst på var YM i gult gull. GMT'n så helt Lloyd ut spør du meg.
Håper de greier å putte dato og krone på rette siden igjen neste gang.

Høydepunktet til Rolex sin lansering var for meg grønn urskive til DJ 36. Ellers er jeg på liste til Black Bay Pro :)

DD i platina med fluted bezel var flott. Uoppnåelig men flott. DJ med grønn skive blir nok den nye invistor-hypen tror jeg.
BB Pro er for meg den store vinneren sålangt.

Jupp. Har skjedd med seadwelleren også, men er vel exploreren eg har brukt flest ganger når det har skjedd. Eg pleier å ha den på kulen eller nedforbi den på håndleddet då den der akkurat passer mellom jakker og det eg kan brette bak hansken. Så har eg merka at kronen vil av og til grave seg inn i håndleddet og skru seg opp. Løsningen er jo å ha klokken høgere eller rett og slett ha kronen andre vegen. Felles for alle gangene er at eg har brukt hansker.

Tar videreføringen av det utskjelte designet til Air King som et tegn på at Rolex er ferdig med å utvikle porteføljen sin. Nå er det bare nye urverksiterasjoner og fargevalg i vente fremover. Rip til de som venter på GMTII og Explorer II, og som nå må se på at produksjonen må dele kapasitet med den kanskje grelleste bezelen fra Rolex.