Ranet på byen, splitter ny klokke med alle sparepenger

Min anbefaling er å gå på fylla med en billigere klokke eller en del venner og holde seg tett med de.

Jeg har mine forholdsregler fra alle år jeg har vært å vandre i Paris.
På gate, med folk jeg ikke kjenner er komfortsonen min så langt som armlengden min, uansett hva folk vil.
Nærmere enn det og fyren blir dyttet eller slått vekk.

Skal snike meg innpå og overraske med en klem når jeg ser deg i Paris.
 
Hvor langt kommer man i en storby med den praksisen uten å bli arrestert? :) Nå kan det riktignok hende at dette er et slag under beltestedet fra min side, fordi du evt. kan ha veldig, veldig korte armer, og da er jeg den første til å beklage, Hammerfjord.
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho og Callahan
Hvor langt kommer man i en storby med den praksisen uten å bli arrestert? :) Nå kan det riktignok hende at dette er et slag under beltestedet fra min side, fordi du evt. kan ha veldig, veldig korte armer, og da er jeg den første til å beklage, Hammerfjord.

Jeg snakker ikke om situasjoner som er uungåelig som når man står pakket som sardiner på rushtiden i transportene etc men mest når folk (annerledes enn en stakkars liten dame) kommer mot meg og spør om noe.
La oss si det sånn at jeg kan også lese litt mennesker...

Jeg rekker 1m96, finger til finger når jeg tar meg en Jesus.
Det var ikke så kort;)
 
Det var da godt å høre. Men kanskje når folk er pakket som sardiner at risikoen for f.eks. å bli bestjålet er størst, spør du meg.

Da er det godt å vite at rekkevidden min i det minste banker din :)
 
Det var da godt å høre. Men kanskje når folk er pakket som sardiner at risikoen for f.eks. å bli bestjålet er størst, spør du meg.

Da er det godt å vite at rekkevidden min i det minste banker din :)

Jeg snakker ikke om pickpocket men mest om folk som prøver seg på utpressing eller ran ved fysisk angrep.
Alt handler ikke om rekkevidde. Du burde vite det hvis du hadde vært rundt blokken.