Har sett poleringsjobber som kommer fra kjente Rolex forhandlere i Norge som ser helt krise ut. Så er skeptisk.Man må vel nesten forvente at et autorisert service center ikke lar ulver polere klokker.
Synes dere er lite tillitsfulle her![]()
Har sett poleringsjobber som kommer fra kjente Rolex forhandlere i Norge som ser helt krise ut. Så er skeptisk.Man må vel nesten forvente at et autorisert service center ikke lar ulver polere klokker.
Har sett poleringsjobber som kommer fra kjente Rolex forhandlere i Norge som ser helt krise ut. Så er skeptisk.
Man må vel nesten forvente at et autorisert service center ikke lar ulver polere klokker.
Jeg bruker samme filla som jeg bruker til briller.Enkelte skriver at microfiber utrolig nok kan lage riper i klokken (var derfor jeg kjøpte pusseklut for gull, da denne sannsynligvis er snillere med gull/andre metaller). Det er sikkert som alt annet også ulike typer "hardhet" i microfiber. Noen som har gjort noen erfaringer her? Evt andre kluter som egner seg bedre til å pusse over urverket før det settes inn i winderenJeg snakker ikke om polering her, kun få av det værste smuss/fett....
Anbefaler Askeland på det varmaste! Har fått gjort eit par poleringar der. Ellers så er Lervik Ur også ganske flinke. Raskt går det også hos de beggeHeller mot å gi suben min en lett polering / børsting. Klokka er opprinnelig kjøpt hos Askeland i Stavanger og den var litt for ripete når jeg kjøpte den brukt. Har vært i tvil, men ripene irriterter meg litt.. når de ikke er mine egne :/... mulig jeg dropper kassa og tar bare lenka.. noen med erfaring med polering / børsting hos Askeland? Eller andre urmakere?