Planer for 2014?

Bare ett mål for 2014: :cool:

e43d6c74b9700ff21a89d789cbf88d30_zps9ed54943.jpg

Ett ur som kan hedre min avdøde mormor på en verdig måte er en sterk motivator for meg i 2014.
Det er bare å krysse fingrene...

Planen er å kjøpe meg en Omega Speedmaster Professional, som første eksklusive klokke. Har falt helt pladask for den :mrgreen:

Mitt største mål for 2014 blir å skru mer!
Det er ikke så nødvendig å kjøpe... Skru og fikse, bli flinkere til det! 8-D
Dette blir selvfølgelig noe som vil innebære å måtte kjøpe en del (hærverks)-prosjekter, men det teller ikke. Jeg ser selvfølgelig for meg at det blir flere av disse som virker, og således kan brukes. En Timergraph må skaffes etter hvert. Planen blir derfor å få satt av tid til å skru! 8-D

Ellers så går jeg med planer om å skaffe meg en GMT-klokke. Seamaster er flott. jeg har alltid likt lenken til disse, men hva det blir vet jeg ikke....

Jeg har aldri vært flink til å selge.... Hvert ur har sin historie og plass, med årsak. Derfor er det ikke sikkert noe blir solgt, eller skal jeg prøve? Det frigjør plass og kapital. I natt våknet jeg og hadde det for meg at det ville være lurt å selge Sinn'en!

:cool:

Planen for 2014 er å overbevise meg selv om at jeg ikke trenger flere submarinere. Samt å få FF`en tilbake fra servicen jeg sendte den på i oktober. 2012.

Redigert:
Blir nok et relativt rolig år for min del.
Famous last words @Thomas ? :mrgreen:

Går inn i året med fem ur i boksen, feb+mars i perm. uten lønn for studier og bryllup skal efter plan holdes enten sent 2014 - tidlig 2015.

Egen del - spinke, spare, gnukke og med litt flaks omrokkere i boksen med en (eller fler) inn en (eller like mange) ut så jeg fortsatt har fem. 2015 derimot kan ikke komme fort nok :cool:

Redigert av en moderator:
Aner ikke :eek:

Det kan bli det ene eller andre, litt avhengig av ulike faktorer.

Akkurat som foregående år, altså :p:mrgreen:

Er egentlig happy med samlingen slik den er nå, men det kan jo hende at det er rom for forandringer. Mest sannsynlig snakker vi da ut med JLC Master Memovox og IWC Pilot Chrono og bruke pengene (pluss litt til) på én skikkelig fin en, en AP RO (15202) eller en Nautilus (5726, drømme drømme), f.eks.

Eller en Blancpain Bathyscape. Mmmm!

En 1940 Radiomir er kanskje mer sannsynlig? Trenger ikke selge (begge) heller, da. :)

EDIT: For å summere opp, dear Santa...
Skjermbilde2013-12-27kl171504.png

Redigert:
Hadde egentlig slått fra meg store klokkeinnkjøp i 2014 da jeg har investert i nytt kamerautstyr i år...

Men merker nå (irriterende?) at et sug etter en Rolex igjen virkelig er på vei inn igjen...

Så planen for 2014 er EN ny klokke. Rolex. Sub eller Explorer 1 eller 2..

Vi får se hva som skjer :D

Redigert:
Min plan er å få inn ett nytt ur rett over nyttår, hvilket får dere snart se. Ellers holde status quo.
@sjuli_123 - angående andersmp: ta en titt i dagens klokke-tråden ;)

Redigert av en moderator: