Jeg har da oppdaget den råeste perlonremmen ever, hos www.loop-bracelet.com. Det virker kanskje som promotering, jeg velger å kalle det kjøpetips, selv om den ikke er billig.
![]()
Takk for tips! Nå har jeg også perlonrem:

Får se om dette er min greie...
Jeg har da oppdaget den råeste perlonremmen ever, hos www.loop-bracelet.com. Det virker kanskje som promotering, jeg velger å kalle det kjøpetips, selv om den ikke er billig.
![]()

Da røk jeg på en slik. Takk for tipsJeg har da oppdaget den råeste perlonremmen ever, hos www.loop-bracelet.com. Det virker kanskje som promotering, jeg velger å kalle det kjøpetips, selv om den ikke er billig.
![]()
![]()
Mine 5 eurocent om perlon: i tillegg til artige fargeklattmuligheter og for meg god bærekomfort, frydes jeg over ironien i å kunne bære relative høyt prisede klokker på billigremmer.
Her var det mye rått altså! @Tetragrammaton
Er også ute etter kvalitets perlon.
Fant en loop-germany på instagram:
https://www.instagram.com/p/-x6P6IFaPh/
"We are soon online"
@Tetragrammaton - Jeg finner ikke siden på den adressen, ei heller ved googling. Kan du hjelpe?