Eg har vell samme meining som @Tom Henriksen når det gjeld Perlon....
Vil du dele meningen med resten av oss også? Liker ikke Oddemann perlon?
Eg har vell samme meining som @Tom Henriksen når det gjeld Perlon....
Tidvis tøft på bilder som nevnt over her, thats it for meg når det gjeld perlon.Vil du dele meningen med resten av oss også? Liker ikke Oddemann perlon?
Tidvis tøft på bilder som nevnt over her, thats it for meg når det gjeld perlon.
Bærekomfort / kvalitesfeeling er etter min mening laber. Eg rangerer slik per nu: Lenke - Skinnreim - Nato - Perlon.
Min rangering: Lenke - Perlon - Skinn - Nato.
Min rangering: Lenke.
For all del gøy å eksperimentere, fått hjem min første Perlon med men var ikke noe kjærleik ved første forsøk.
Vet ikke om det er stor forskjell på kvaliteten blandt leverandørene, men min rimelige fra cheapestnatostraps.com blir ganske skarp i kantene, føles litt "hard plast".

Født og oppvokst på bondegård her med smed til far. Perlon fulgte hans ur gjennom livet. Ikke særlig fargerike men holdbare så det holdt.
En gjenganger hos eldre arbeidsfolk og kjernekarer...
Jeg har sans for perlon. Den ser kul ut, spenna er under enhver kritikk og kvaliteten høyst diskutabel, omtrent som en eldre Oysterlenke med andre ord. Perlon vil vel ende som hipsteraccessoir akkurat som NATO-reima, men inntil da bærer jeg min flettede nylon med glede. Jeg har bestilt fra flere ulike kilder og har ikke merket noen voldsomme kvalitetsforskjeller, men vil man ha en surrealistisk kjøpsopplevelse er det Eulit fra Yelly's Watch Corner som gjelder!
![]()