Saddleback støttes. Har en tilsvarende som på bildet over som ble kjøpt i 2012, null problemer med den selv om den er flittig brukt. Jeg opplever kvaliteten som skuddsikker, og skulle noe ryke har de 100 års garanti.Saddleback’n som jeg har hatt i 8 år og bruker ofte er knapt «broken in», og er helt rå på kvalitet og finish.
Må den være i skinn @Trulle75 ?
Kan fint anbefale Filson som PC-væske. Jeg har en 48hour duffle som jeg bruker på jobbreise. Robust som bare det! Den er veldig romslig om man trenger litt utstyr, men de har også endel mindre utgaver som f.eks 24h duffle eller en slik en https://www.careofcarl.no/no/artiklar/filson-original-briefcase-navy-canvas-.html
Herlig! Stresskoffert er en klassiker. Ikke utenkelig at det blir en slik på meg selv, dersom jeg må bytte (bagen min håper jeg varer livet ut). Minner meg om min far og min barndom. Overtok som regel de han slet ut. Kodelås var gøy!
Noen som vet hvor Heathcliffe nå kan kjøpes??Kan også anbefale Mulberry, fantastisk kvalitet. Min Heathcliffe er omtrent som ny, etter mange år i daglig bruk - inkludert ukentlig flypendling i 3 år.
Vis vedlegg 206228
Heathcliffe er gått ut av produksjon, men er visst «erstattet» av Belgrave som vist i posten over.
Ble lei av sånn passe dyre vesker med dårlig kvalitet, har hatt både Tiger, Boss og Hilfiger. Alle er gått på søpla, Mulberry holder i årevis!