Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Heisann!
Har en PP5167 jeg har kjøpt av en kollega. 2008 modell som er brukt som en daily beater i snart 10år. Aldri vært servet eller polert. Klokken går med -4sek i døgnet og trekker opp bra. Har en del dinger på siden av bezelen, Og du ser at klokken er brukt (up close). Har tenkt å ta den på service fordi den fortjener det etter så mange år i arbeid. Spørsmålet som jeg ønsker å belyse er;
Bør jeg kjøre polering av kasse etc.?
Hadde dette vær en eldre sub eller Rolex-stål hadde jeg aldri vurdert det. Men siden det er Patek.. bør den skinne som ny igjen eller la den være i sin sportyglans?
Vis vedlegg 72676 Litt «bulker» på siden etc. Synes ikke ekstremt godt og jeg har iphone kamera bare
Mulig å få se bilder?Heisann!
Har en PP5167 jeg har kjøpt av en kollega. 2008 modell som er brukt som en daily beater i snart 10år. Aldri vært servet eller polert. Klokken går med -4sek i døgnet og trekker opp bra. Har en del dinger på siden av bezelen, Og du ser at klokken er brukt (up close). Har tenkt å ta den på service fordi den fortjener det etter så mange år i arbeid. Spørsmålet som jeg ønsker å belyse er;
Bør jeg kjøre polering av kasse etc.?