Den lille spisse greia du trykker inn i hullet på siden av kassen!
Oi her var det mye og fordøye! Likte ikke remmen's manglende curved end's mot kassen. Likte ikke layoten på skiven der tallene blir kuttet av subdialene. Likte heller ikke sizen på tallene. Likte heller ikke de noe 'teltubbisierte' pusherene heller. Likte heller ikke prisen! Oppsummert! No-go fra min side.Vis vedlegg 329085
likte veldig godt denne, men prisen gjør at jeg dropper! 700k ish
Meeen at du må bruke verktøyet for travel time funksjonen er litt kjipt! Jeg gidder aldri stille dato engang pga verktøyet så her er det sikkert delte meninger? Ser sykt bra ut værtfall! Ellers mye rått fra patek i år men prisene er blitt for ville!
Tror den ligger rett nord for 300k.Er det noen her som vet veil. pris på 6119R ?
Tror den ligger rett nord for 300k.
Jeg tror de sinnsyke prisene på patek gjør at de omtrent ikke selges brukt (værtfall her i Norge)
Har patek klart å stoppe klokkene fra å bli flippet?? På en måte! Tenker da på de populære modellene som aquanaut og nautilus!
Vis vedlegg 330529
Jeg tror de sinnsyke prisene på patek gjør at de omtrent ikke selges brukt (værtfall her i Norge)
Har patek klart å stoppe klokkene fra å bli flippet?? På en måte! Tenker da på de populære modellene som aquanaut og nautilus!
Enig med deg at gapet mellom realistisk verdi og hva selger mener er realistisk er for stort. Jeg tror de som blir solgt enten går til utlandet hvor det er en større vilje til å betale overpris eller bare sirkulerer mellom noen få her på berget.Jeg tenker fremdeles de omtrent ikke selges/byttes eier! Hva kjøper vil gi og hva selger vil ha spriker for mye!
Det er mitt inntrykk!
sinnsyke klokker!