Er nok best å ta en telefon til Bjerke. Når jeg forespurte om denne i gult gull i 2020, var ventetiden 1-2 år og prisen var kr 330.000.-Hei,
Noken som veit pris og tilgjengelighet på Patek Philippe Calatrava ref: 5227?
Ala denne:
Vis vedlegg 293066
Er nok best å ta en telefon til Bjerke. Når jeg forespurte om denne i gult gull i 2020, var ventetiden 1-2 år og prisen var kr 330.000.-Hei,
Ala denne:
Vis vedlegg 293066
På Pateks nettside ser det ut til at denne (hvitt gull) bare fås med sort skive nå. Det er synd, for kombinasjonen hvitt gull/lys skive synes jeg er kjempeflott!Hei,
Ala denne:
Vis vedlegg 293066
Er nok best å ta en telefon til Bjerke. Når jeg forespurte om denne i gult gull i 2020, var ventetiden 1-2 år og prisen var kr 330.000.-
Det er ikke en dårlig erstatning og heller kjøpe en Vacheron Constantine Patrimony, tror til og med at de har denne på lager:Fikk dessverre ikke mulighet til å handle Patek. Det var forbeholdt kunder som hadde handlet Patek fra før evt. lenger kundeforhold, på grunn av etterspørsel.

Kan forsøke meg! Har etterspurt på FiftySix, så spent på tilbakemelding derDet er ikke en dårlig erstatning og heller kjøpe en Vacheron Constantine Patrimony, tror til og med at de har denne på lager:
Vis vedlegg 293504
Varianten med auto opptrekk må du kanskje vente på, men du får bestilt
Vis vedlegg 293502
Lørdag 17., samme dag som Oslo Swap Meet.Jeg lurer på å ta turen over fjellet for denne utstillingen. Når har folk funnet ledig tid i kalenderen sin?
Invitasjon!
Nå kommer #OsloSwapMeet og du er invitert.
Dette blir kjekt, flere utstillere kommer også, så det blir muligheter til å se nyheter og kanskje bli kjent med andre som liker armbåndsur.
Dette er alkoholfritt og dermed ingen aldersgrense. Ta med deg ur du vil selge eller bytte, men også windere, bøker , verktøy til ur, reimer, tilbehør.
Les mer i eventet og meld deg på, første mann til møllen pga begrenset plass.
Link under Vis vedlegg 293553
Innlegg godkjent av Administrasjonen.
![]()
OSLO SWAP MEET, for klokkefolket
Evenement in Oslo, Noorwegen van Hr Sanders en Morten Paulsen op zaterdag, juni 25 2022 met 152 mensen die zijn geïnteresseerd en 71 mensen die gaan. 11 berichten in de discussie.facebook.com
Besøkte en Europeisk AD i går. 5227G-010 er på display i vinduet sammen med noen andre godbiterEr nok best å ta en telefon til Bjerke. Når jeg forespurte om denne i gult gull i 2020, var ventetiden 1-2 år og prisen var kr 330.000.-