Patek Philippe-tråden

yes stemmer nok det fått bekreftet 1.24 mill CHF som er i nærheten til prisen på 6002 men ca halve prisen av 6300. Dyr sak uansett

Vakker klokke til en sinnsykt høy pris.
For nøye meg med et par Nautilus ;)
 
Neste passaround?
Joda, det er klart vi kan vurdere det. Vi har jo pleid å ligge på 700-ish i innskudd pr pers, så hvis vi regner med at vi får litt spons av Patek og får klokken for 10 mill flatt - da trenger vi bare drøyt 14000 deltakere for å regne det hjem. Om hver får ha den i en uke skulle det bli et sted mellom 250 og 300 år før den er rundt. Det blir nok mange av deltakerne som ikke får noe annet valg enn å stole på den implissitte holdbarheten Pateks reklamer snakker om....
1605041445708.png
 
Fin i blå. Liker den med sort/grå skive også jeg da:) @Edzilla : vil du bytte mot min Omega Planet Ocean, den har blå skive OG kjeramisk bezel! I tillegg kan du få livstids bildekalender fra man familie til jul, fritt tilsendt. Deal=PM!

Det er ikke mye å utsette på den grå skiven heller nei! Vanskelig å få til noe særlig penere skive. Det eneste ankepunktet etter mitt syn er at den skulle vært et lite knepp tynnere - i allefall for å passe på mine pingle armer :)
 
Fin i blå. Liker den med sort/grå skive også jeg da:) @Edzilla : vil du bytte mot min Omega Planet Ocean, den har blå skive OG kjeramisk bezel! I tillegg kan du få livstids bildekalender fra man familie til jul, fritt tilsendt. Deal=PM!

Har allerede en klokke med blå skive. Så må nok pent takke nei.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Det er ikke mye å utsette på den grå skiven heller nei! Vanskelig å få til noe særlig penere skive. Det eneste ankepunktet etter mitt syn er at den skulle vært et lite knepp tynnere - i allefall for å passe på mine pingle armer :)

Prøvd 5726 med lenke på armen?
Synes selv den bærer omtrent som en 5711.
 
Prøvd 5726 med lenke på armen?
Synes selv den bærer omtrent som en 5711.

Jeg har prøvd den på armen, men det var riktignok en som var ett ledd for stor. Det ville sikkert vært noe annet om lenken var tilpasset :)

Har hatt 5726 med rem på armen litt lengre og den syns jeg aldri helt passet - men det blir vel egentlig som en helt annen klokke.