- Medlem
- 18. feb. 2015
På min 233 går viseren helt til høyresiden og jeg kan fortsatt trekke en del før den stopper. Da gir den meg nesten 10 dagers gange.Kan noen med intens ekspertise informer meg litt om gangreserve-viseren til Panerai? Har en 233 som selv om jeg trekker den til kampen tar meg ikke viser hva jeg antar er 100% gangreserve. Jeg tipper jeg bare mangler noen timer, but still. Er dette kanskje en sikkerhetsgreie hvor en clutch slår inn for ikke å trekke for langt? Tror ikke det plager meg, men greit å høre hva folket sier. Legger ved bilde
På min 233 går viseren helt til høyresiden og jeg kan fortsatt trekke en del før den stopper. Da gir den meg nesten 10 dagers gange.
Vis vedlegg 77259
Du skal komme til en "stopp". Jeg kjenner veldig tydelig at motstanden øker mot slutten, til et punkt der det ikke lenger føles riktig å bruke mer kraft for å fortsette. Så det høres ut som en tur til Bjerke kan være lurt...Jeg har trukket og trukket, men den rikker seg ikke utover det jeg har tatt bilde av. Det er som om det har slått inn en clutch. Jeg kommer aldri heller til noen som helst form for full stopp. "Skal" man det? Dette er en 2016. Enten trekker jeg fremdeles ikke opp nok (men vi snakker veldig mange omdreininger etter at det bildet har blitt tatt, og den rikker seg faen ikke). Kanskje spørre Bjerke om jeg er i de trakter?
Du skal komme til en "stopp". Jeg kjenner veldig tydelig at motstanden øker mot slutten, til et punkt der det ikke lenger føles riktig å bruke mer kraft for å fortsette. Så det høres ut som en tur til Bjerke kan være lurt...
Nå må noen ta ansvar for 662’n til Gin!
Hvis du spør om min ærlige menig, så er jeg litt skeptisk. Men det er du som skal bære den og betale den, så ikke lytt for mye til hva andre sierSitter med fingeren på avtrekkeren på en PAM438 Tuttonero, hva synes folket om denne?