Panerai – produsenter/leverandører av skinnremmer

Hei,

Etter å ha sett bildestrømmen til KAMILeather på facebook, tok jeg kontakt med ham.
Han er en superhyggelig kar som er veldig opptatt av at du skal bli 100 % fornøyd med hva han lager til deg.

Jeg har valgt kalveskinn med kenguru inni.
SÅ vil noen sikkert synes det er rart med racingreim på en dykkerklokke, men nå er det sommer :)

Uansett mine valg av stil og farger, så vil jeg anbefale KAMILeather på det varmeste.
Jeg har flere originale reimer, og denne er i hvert fall ikke dårligere.
Topp kvalitet og tett oppfølging fra en klokkeentusiast og lidenskapelig håndverker.

Reim%205_zps41lrznzq.jpg

Reim%204_zpsmewqvgml.jpg

Reim%203_zpsyunwab7x.jpg

Reim%202_zpsimoxpfug.jpg

Reim%206_zpsdbh8lri9.jpg

Reim%208_zpsihoin976.jpg

Reim%209_zps6xbjpbw8.jpg

Et nytt bekjentskap blant rem-produsenter er svenske Michael Jansson, www.mjleather.com
Etter å lest flere anbefalinger på bl.a. Timetotalk.se, samt sett bilder av deler av hans produksjon på Instagram, ville jeg prøve ny produsent.
Jeg bestilte en custom rem i en spesiell grå tone, da den skal brukes på en gråaktig 389.
Fra bestilling til sendt fra Micke gikk det en knapp uke, posten i Norge tok vel fire dager.
Prisen, all incl. var endel lavere enn det jeg normalt har måtte ut med.

De viktigste kriteriene ble alle innfrid, målene stemte nøyaktig. Skinnkvaliteten kjentes og luktes som ønsket, stikningene var perfekte og finishen langs kantene så ut til å være av god kvalitet.
Alt i alt en produsent jeg vil anbefale!

Jeg kan også anbefale straps fra Michael Jansson. Har 4 stk til panerai, og er svært fornøyd. Triveligere selger skal du lete lenge etter! Pakken var innlevert til posten 10 minutter etter pengene var overført, så ingenting å si på leveringstiden:) Fantastisk kvalitet og fin pris!

https://i.instagram.com/mjleather/

Skal ta litt bilder av de jeg har når jeg kommer hjem fra ferie :)

• Liker
Reaksjoner: MrFinale og BRIO1368
Jeg beklager at jeg er litt OT nå, men jeg prøver.
Etter å ha sett igjennom denne tråden er remmer bestilt og jeg er klar for bytte på min Radiomir 337.
Men skrutrekkeren jeg har hjemme er for tykk for å komme ned i sporet på skruen.
Noen her som vet om en trekker som passer? Noen som har prøvd den de har i Webshopen til @Tidssonen?

For å komme tilbake til Topic så bestilte jeg akkurat en Canvas fra Hamilton leather Works, håper den blir bra!

@Scubasteve nå holder jeg meg OffTopic - men er ikke hele poenget med Panerai at de har egne verktøy med i kassene sine når de kommer - vet ikke om det er for å være "hyggelige" eller fordi de er av spesiell type? @Gin @BRIO1368 bør jo kunne svare på det kjappt nok :)

Hei igjen, denne kom ikke med noe verktøy, det ble ikke levert fra "fabrikk" jeg har riktig størrelse, men skrutrekkeren er for Tykk, har prøvd ned mot 1,0mm og det settet jeg har passer ikke :(