Oppdaterte London-anbefalinger, spise og bo?

Da blir det Londontur med konemor til helgen. Må jo bare prøve Jamies første restaurant på lørdag, og på søndag må vi jo ha Afternoon tea på The Langham. Flott tråd dette her, og bildene til @Edzilla er jo som alltid fantastiske ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Da blir det Londontur med konemor til helgen. Må jo bare prøve Jamies første restaurant på lørdag, og på søndag må vi jo ha Afternoon tea på The Langham. Flott tråd dette her, og bildene til @Edzilla er jo som alltid fantastiske ;)

God tur til London @Pasop
Btw: så vil jeg nevne at The Palomar sine glansdager er over. Spiste der på fredag, og kan med sikkert si at det blir en god stund til neste gang. Glimtet i øynene til de bak baren er borte. Palomar har blitt et velsmurt maskineri og med innøvde fraser. Null sjarm og «jazz hos de ansatte». Godt London har mye annet å tilby oss med interesse for godt mat og drikke.
 
Anbefaler Brown's hotel I Mayfair, dersom noen ønsker å ta med sin bedre halvdel på Afternoon-tea. Foruten en mengde te og velge mellom, så serveres det også et godt utvalg av musserende vin. Scones'n er noe av de bedre jeg har smakt. Her kan du spise deg mett.

Dette må reserveres god tid i forveien. Hotellet er også ypperlig, dog ikke noe for en budget-trip. Kort vei til Savile Row.
Spiste afternoon-tea på Browns Mayfair i forrige uke, og kan også anbefale det. Det var ikke spesielt fullt når vi var der, og det var på ingen måte nødvendig å bestille på forhånd. Mulig det var fordi det var på en torsdag og at det stiller seg annerledes når det er lørdag eller søndag.

Champagne for en femtilapp ekstra er heller ikke gæli.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Allerede før oppholdet har begynt noterer jeg en stjerne i margen for Sheraton Park Lane som fikset et bord på Sexy Fish på én ukes varsel. Det var fullbooket da jeg henvendte meg direkte til restauranten...
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
God tur til London @Pasop
Btw: så vil jeg nevne at The Palomar sine glansdager er over. Spiste der på fredag, og kan med sikkert si at det blir en god stund til neste gang. Glimtet i øynene til de bak baren er borte. Palomar har blitt et velsmurt maskineri og med innøvde fraser. Null sjarm og «jazz hos de ansatte». Godt London har mye annet å tilby oss med interesse for godt mat og drikke.

Det var trist å høre, det ble en av mine favoritter i London etter din anbefaling. The Barbary har jo mye av den samme stemningen og smakene, en lunsj-vinner for oss, får håpe de beholder sjarmen en stund til.
 
Det var trist å høre, det ble en av mine favoritter i London etter din anbefaling. The Barbary har jo mye av den samme stemningen og smakene, en lunsj-vinner for oss, får håpe de beholder sjarmen en stund til.

Flere av de gamle heltene fra The Palomar finner vi hos The Barbary.
 
  • Liker
Reaksjoner: HenrikS og Havvo