OP - den fargerike tråden

Da kom telefonen og det ble det ikke plass på ventelisten i denne omgang, disse var det ikke mulig å få tak i (selv med kjedelig skivefarge). Men jeg ble anbefalt å holde øye med Bjerke Pre-owned

"Man vet jo aldri hva som dukker opp der i tiden som kommer."

....:rolleyes:

Det blir jo spennende å se hva prisen blir i "Pre-Owned"-avdelingen.

8
 
Da kom telefonen og det ble det ikke plass på ventelisten i denne omgang, disse var det ikke mulig å få tak i (selv med kjedelig skivefarge). Men jeg ble anbefalt å holde øye med Bjerke Pre-owned

"Man vet jo aldri hva som dukker opp der i tiden som kommer."

....:rolleyes:
Ingenting som forbauser meg lengre når det gjelder Rolex. Snart selger vel Bjerke sine egne klokker "brukt" (med et lite påslag selvfølgelig, ettersom klokken har blitt pusset og kontrollert - og kunden slipper Finn-nisserunden):)
 
Ingenting som forbauser meg lengre når det gjelder Rolex. Snart selger vel Bjerke sine egne klokker "brukt" (med et lite påslag selvfølgelig, ettersom klokken har blitt pusset og kontrollert - og kunden slipper Finn-nisserunden):)

-Et slikt stunt ville jeg anta raskt ble fulgt av et brev fra Rolex til Bjerke som viser til deres søknad om å få inndratt AD-statusen, og bekrefter at denne er innvilget...

Blir en vanskelig balansegang for Bjerke, dette. De kan jo knapt nekte å selge ur de selv har i sortimentet brukt, samtidig bør de jo ikke legge til rette for invistering. Markedet betaler dog det markedet er villig til for et ur, samme hva Bjerke måtte mene om saken.

Gjetning? Bjerke løser hodepinen ved å tilby såpass lav innpris for modellene der leveringsstrupingen er aller verst, slik at de fleste som har en å avse heller tar handelen på Finn.

Da slipper de både sutring over at de selger en Sub for 85kkr ny og 150kkr brukt (eller hva de nå enn går for...) - og ekle spørsmål fra Montres Rolex SA.

I tillegg kan de såklart diskret påpeke overfor invistorer at de kan kjøpe uret til bruktbutikken sin, men at det kan bli, hm, komplisert å komme på venteliste for et til, siden det forrige uret uansett ikke lot til å falle i smak...
 
Husket at vi for to-tre år siden spøkte om at "ja neste klokke det blir venteliste på er vel OP?", og så lo vi godt alle sammen.

Ikke så morsomt nå lengre.

In other news, etter jeg fikk den goddag-mann økseskaft mailen fra Bjerke der jeg får avslag på å stå på en venteliste for et produkt jeg har bestilt gjennom tidligere korrespondanse, svarer de ikke på mail. Stilig.
 
  • Liker
Reaksjoner: OBJ, UJU og Lemen
Husket at vi for to-tre år siden spøkte om at "ja neste klokke det blir venteliste på er vel OP?", og så lo vi godt alle sammen.

Ikke så morsomt nå lengre.

In other news, etter jeg fikk den goddag-mann økseskaft mailen fra Bjerke der jeg får avslag på å stå på en venteliste for et produkt jeg har bestilt gjennom tidligere korrespondanse, svarer de ikke på mail. Stilig.
Jeg fikk komme på «interesseliste» 2.sept for en OP36 og sa jeg ønsket å kjøpe. Trodde dette var et annet navn på «venteliste», som den amatør jeg er...:rolleyes: Når jeg senere kontaktet dem så fikk jeg beskjed om at ventelisten var stengt og «prøv igjen i 2021».
Men, sånn er det bare, dessverre. Sikkert kjipt å sitte å skrive avslag på e-poster hele dagen også...:)
 
  • Wow
  • Trist
  • Sint
Reaksjoner: urtid, Lemen og Lilac
Noen ordentlige bilder av den nye mørkeblå?
Hei!
Fikk testet blå OP41 hos Bjerke - rålekker!
_20201011_204306.JPG
 
For en kul farge! Og perfekt størrelse! Er det 36mm? Kan du røpe hvor mange cm håndleddet ditt er? Jeg mener jeg har 16,5cm, og synes 41mm i mange tilfeller kan bli litt for stort. Men har ikke prøvd nye OP.
Takk takk! Den er 36mm ja og jeg har 16,5, så passer deg også perfekt :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Balongum