- Medlem
- 2. mai 2011
Nesten rart at det flippes så "åpenlyst" med navn og nummer. Skulle tro det var slutt på supply fra Bjerke når han gjør slikt.
yes sir
![]()
*RESERVERT* NYE ROLEX OYSTER PERPETUAL 126000 | FINN-torget
*KLOKKEN ER RESERVERT TIL LØRDAG 12.09* Vær først ute med en av årets absolutt hotteste nyheter! Rolex Oyster Perpetual DEADPOOL med Coral red skive er enwww.finn.no
Tre dager og 13' i påslag. Vet ikke om man skal le eller grine....
Han ventet ihvertfall til blekket på sertifikatet og kvitteringen var tørtyes sir
![]()
*RESERVERT* NYE ROLEX OYSTER PERPETUAL 126000 | FINN-torget
*KLOKKEN ER RESERVERT TIL LØRDAG 12.09* Vær først ute med en av årets absolutt hotteste nyheter! Rolex Oyster Perpetual DEADPOOL med Coral red skive er enwww.finn.no
Hvorfor det?Han må vel strengt talt legge til moms i sin lille urhandelbutikk...?
Eller er jeg på bærtur..?
Han må vel strengt talt legge til moms i sin lille urhandelbutikk...?
Eller er jeg på bærtur..?
Ikke meningen å starte en diskusjon om moms her... og tenkte ikke på vanlig brukthandel som vi alle driver med på Finn i ny og ne.-Nå er det noen år siden dette var en aktuell problemstilling for meg, men jeg mener å erindre at ved bruktsalg (som dette jo er, host) må du kun innbetale moms på avansen din - så om uret kostet 56' hos Bjerke og selges for 69', så skal fyren betale inn 2600kr til statskassa for å holde kemneren lykkelig.
Lian i Trondheim forventer det om tidligst 2. uker etter dialog med dem på lørdag(OP41). De vil sette dem i ruten så alle får prøve dem før de sporadisk starter å selge dem..Noen med oppdatering på leveringstid?
![]()
2020 Rolex Oyster Perpetual 41 Stella-Inspired 124300 - Hands-On, Price
The OP increases in size, gets a new movement and adopts bold dial colours. Hands-on with the 2020 Rolex Oyster Perpetual 41 Stella-Inspired 124300.monochrome-watches.com
Velkommen til TS! Sjekk gjerne klokkeriet på FacebookHvis noen vurderer salg av OP 36 mm med blå 3-6-9 urskive, så ta kontakt. Er interessert i kjøp.![]()