OP - den fargerike tråden

Hentet i dag! Den skiven :mrgreen:
A0F68FD1-FBD4-4AAB-8476-7D8E608D9A7D.jpeg
 
Høres og ser ut som det har vært et heftig antall utleveringer av nye OP. Får nesten inntrykk av at Rolex-tørken er over:mrgreen:
 
Ville ikke ha jublet for tidlig. Ringte Bjerke i da, riktignok i Bergen, ble da forespeilet en leveringstid på 1-2 år for OP 36 mm...
 
Ingen farger ble nevnt.

Så rart, Bjerke hadde visstnok 36mm i rødt tilgjengelig for umiddelbar levering for noen dager siden. Hadde plukket den om det ikke var for det faktum at coronasituasjonen i Oslo og at jeg skal i 98 årsdag om tre uker er inkompatible konsepter.
 
Så rart, Bjerke hadde visstnok 36mm i rødt tilgjengelig for umiddelbar levering for noen dager siden. Hadde plukket den om det ikke var for det faktum at coronasituasjonen i Oslo og at jeg skal i 98 årsdag om tre uker er inkompatible konsepter.

Jeg fikk sikkert servert standardsvaret alle invistorer får når de ringer Bjerke, sikkert bedre å møte opp personlig å melde sin interesse :)
 
Jeg har nevnt dette mange andre steder, men ikke her. Men tror at disse vil være helt perfekte med jubilee, gitt at det finnes endlinks som passer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tioverti
Når jeg får en, så smeller jeg på 62510H med løse endlinks - og satser på at løse endlinks er mer fleksible og vil passe.
 
Er snart tilgjengelig på Urhandel.no :rolleyes:

yes sir
 
yes sir

Tre dager og 13' i påslag. Vet ikke om man skal le eller grine....
 
  • Trist
Reaksjoner: Grendel og Callahan
yes sir
Han ventet ihvertfall til blekket på sertifikatet og kvitteringen var tørt :mrgreen: