OP - den fargerike tråden

Nydelig grønnfarge på OPen! Hvis det ikke er BRG så er det veldig nær.
 
Digger denne:). Viste den til kona;). Når står HUN på venteliste :oops:.

:oops::rolleyes:o_O
1599202282564.png

...i 36 mm da :)
 
Digger denne:). Viste den til kona;). Når står HUN på venteliste :oops:.


...i 36 mm da :)

-I 36mm er den da unisex så det holder. Her er det bare å trene på å sette inn og ta ut ledd av lenken, så er du i mål - happy wife, happy life - og en OP i tillegg! :)

(Fruen kommenterte da hun kikket over skulderen min mens jeg myste på den grønne at 'Oi, den matcher jo klokken jeg fikk til førtiårsdagen!' (En Seamaster 120, også i noe nær BRG) - så med litt velvilje, kan jeg tolke det som en oppfordring til å bestille meg en... :))
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Tioverti
Likte veldig godt disse nye modellene selv. Er det noen som har fått noen indikasjon fra norsk ad om hvor lang ventetid det er dersom man kommer seg på liste? Hva ville dere valgt av 36 eller 41?
 
Likte veldig godt disse nye modellene selv. Er det noen som har fått noen indikasjon fra norsk ad om hvor lang ventetid det er dersom man kommer seg på liste? Hva ville dere valgt av 36 eller 41?
Siden du spør! Kommer litt an på hva du har fra før. Men for min egen del hadde jeg uten tvil valgt 36 alle dager i uka;) Dette uavhengig av hva jeg selv har. Hadde bare alle andre valg i livet vært like enkle som dette:mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: px200
Likte veldig godt disse nye modellene selv. Er det noen som har fått noen indikasjon fra norsk ad om hvor lang ventetid det er dersom man kommer seg på liste? Hva ville dere valgt av 36 eller 41?

36 blir lite. Jeg har noen klokker som er "mindre", men det faller ikke i smak. Jeg hadde uten tvil gått for 41 og ikke vurdert 36.

8
 
Likte veldig godt disse nye modellene selv. Er det noen som har fått noen indikasjon fra norsk ad om hvor lang ventetid det er dersom man kommer seg på liste? Hva ville dere valgt av 36 eller 41?

Jeg ventet på en OP39 som var antydet Oktober. Ringte og spurte hva som skjedde med min "plass". Ble fortalt at jeg kunne videreføre plassen til en av de nye modellene om de falt i smak. Kunne dog ikke lenger garantere at den ble levert i Oktober på grunn av manglende oversikt og usikkerheten rundt hvor mange de får inn.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Snodig at 41mm og 36mm ikke så annerledes ut på WA sitt håndledd. Faktisk så ser 36mm større ut en 41mm i enkelte segmenter (ca. 5 min.) av videoen, så det indikerer at man må prøve selv fremfor å stole overhodet på mobilkamera sin brennvidde. Fargene derimot får man antagelig bedre inntrykk av enn i så mange andre stillbilder ellers. :)
 
Snodig at 41mm og 36mm ikke så annerledes ut på WA sitt håndledd. Faktisk så ser 36mm større ut en 41mm i enkelte segmenter (ca. 5 min.) av videoen, så det indikerer at man må prøve selv fremfor å stole overhodet på mobilkamera sin brennvidde. Fargene derimot får man antagelig bedre inntrykk av enn i så mange andre stillbilder ellers. :)

Det er ikke samme håndledd som blir avbildet gjennom hele videoen :)
Ca 5 minutt inn i videoen så er det håndleddet til "a charming lady" som vises:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Hadde kjøpt den grønne i 41mm på flekken, om den hadde hatt dato.
 
Men hva er lug-to-lug på disse? Og er det samme som nye Sub? Ikke at det er så farlig, det er vel kun 36mm som er aktuelt for mine håndledd :)

Morsomt med farger for de som kan slippe unna med sånt, de ser fine ut, men tror jeg holder en knapp på de klassiske i sort, blå og sølv. Men savner skive med 3-6-9, da...