OP - den fargerike tråden

Men hva er lug-to-lug på disse? Og er det samme som nye Sub? Ikke at det er så farlig, det er vel kun 36mm som er aktuelt for mine håndledd :)

Morsomt med farger for de som kan slippe unna med sånt, de ser fine ut, men tror jeg holder en knapp på de klassiske i sort, blå og sølv. Men savner skive med 3-6-9, da...

3-6-9 savner jeg ikke, men enkle batonger som OP34 skulle jeg gjerne hatt.
Vurderer å bestille. Hva er den mest upopulære fargen som fører til minst ventetid, tro? Rød, rosa eller oransje?

E: Bjerke har en Oransje, eller "CORAL RED" inne, og jeg kommer meg ikke nedover før om et par måneder i beste fall. Dere får slå til.
 
Redigert:
Er det noen som vet om det er mulig å bytte mellom de ulike skivene? Om jeg kjøper den i gul, kan jeg da kjøpe en grønn skive og få satt den på hos AD?
 
Er det noen som vet om det er mulig å bytte mellom de ulike skivene? Om jeg kjøper den i gul, kan jeg da kjøpe en grønn skive og få satt den på hos AD?

På helt nye modeller så tror jeg det kan være en «karantene» det første året modellen er i salg. Jeg opplevde iallefall dette da den nye DJ 36 kom, der AD da ikke fikk bestilt opp ekstra skive for å skifte. Fikk forklart det med at alle deler til nye modeller den første tiden prioriteres for produksjonen av den nye modellen og at det dermed ikke er anledning til å bestille opp ekstra skiver. Hørtes for så vidt ut som en fornuftig forklaring for meg, men jeg skal ikke påstå at dette er noen absolutt regel. For ordens skyld kan jeg legge til at det var for å skifte fra ordinær blå skive til en diamantskive (som jeg vil tro de absolutt ville vært interessert i å skifte til da dette også innebar et mellomlegg), så dette skyltes neppe uvilje fra AD sin side.
 
En annen på klokkeriet som fikk 41mm grønn også, så de er på full fart ut ser det ut som!

Edit: Sånn går det når man åpner fanen, men ikke refresher :) Slått med 3 min