OP - den fargerike tråden

Snodig at 41mm og 36mm ikke så annerledes ut på WA sitt håndledd. Faktisk så ser 36mm større ut en 41mm i enkelte segmenter (ca. 5 min.) av videoen, så det indikerer at man må prøve selv fremfor å stole overhodet på mobilkamera sin brennvidde. Fargene derimot får man antagelig bedre inntrykk av enn i så mange andre stillbilder ellers. :)

Det er ikke samme håndledd som blir avbildet gjennom hele videoen :)
Ca 5 minutt inn i videoen så er det håndleddet til "a charming lady" som vises:)

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Hadde kjøpt den grønne i 41mm på flekken, om den hadde hatt dato.

Mange som lurer på hvor stor OP41 egentlig er, siden Rolex har hatt en tendens til å oppgi mål som er større enn hva som de facto måles (e.g. Daytona). Men her er bevis på at OP41 er...41mm:

50307433211_3dd0809458_k.jpg

Men hva er lug-to-lug på disse? Og er det samme som nye Sub? Ikke at det er så farlig, det er vel kun 36mm som er aktuelt for mine håndledd :)

Morsomt med farger for de som kan slippe unna med sånt, de ser fine ut, men tror jeg holder en knapp på de klassiske i sort, blå og sølv. Men savner skive med 3-6-9, da...

Men hva er lug-to-lug på disse? Og er det samme som nye Sub? Ikke at det er så farlig, det er vel kun 36mm som er aktuelt for mine håndledd :)

Morsomt med farger for de som kan slippe unna med sånt, de ser fine ut, men tror jeg holder en knapp på de klassiske i sort, blå og sølv. Men savner skive med 3-6-9, da...

3-6-9 savner jeg ikke, men enkle batonger som OP34 skulle jeg gjerne hatt.
Vurderer å bestille. Hva er den mest upopulære fargen som fører til minst ventetid, tro? Rød, rosa eller oransje?

E: Bjerke har en Oransje, eller "CORAL RED" inne, og jeg kommer meg ikke nedover før om et par måneder i beste fall. Dere får slå til.

Redigert:
Er det noen som vet om det er mulig å bytte mellom de ulike skivene? Om jeg kjøper den i gul, kan jeg da kjøpe en grønn skive og få satt den på hos AD?