Omegakafe – Løst og fast om, ja dere vet...

Noen som vet om det finnes en lås med microjustering tilsvarende den nye til PO som passer til nyere Speedmaster?

Finnes ikke til Speedmaster, men du kan bruke den samme som til PO/SMP. Må ha andre lås-endeledd også.

Usikker på om du får det til med den "gamle" 1998-lenken med pinner og ikke skruer. Google litt så finner du det sikkert.

Omega ADer i Norge skaffer deg de delene du trenger.

http://forums.watchuseek.com/f20/11...-01-005-a-4492833.html#/topics/4492833?page=1
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Ikke umiddelbart servicebehov. Bare venn i kjøpsprosess som er svært opptatt av kostnaden ved å ha mekaniske ur.

Speedy så rimelig altså. Kronografer ligger jo som regel et godt hakk opp fra simple 3-hånds.

Andre som har hatt klassisk Moonwatch inne på service?
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Ska sei. Argumentet med dyr service for kronograf bortfaller så absolutt når det kommer til Omega forstår jeg det rett.

Snakker man ikke det dobbelte om man server Daytona?
Man kommer vel knapt under 15 på Blancpain
 
Hvor mye er det mulig å "prute" på en ny Omega over disk hos AD? regner med en kan forvente litt av i forhold til listepris?
 
Kommer nok an på modell, men 10% tror jeg de fleste slår av for deg hvis du smiler pent :)
 
Er det flere enn meg som synes at lenkene til Omega er for klumpete, "blanke" og for brede ved låsen? De burde smalnet mer inn.

Feks Speedy 60th edition sin lenke ser jo ikke ut :(
 
Er det flere enn meg som synes at lenkene til Omega er for klumpete, "blanke" og for brede ved låsen? De burde smalnet mer inn.

Feks Speedy 60th edition sin lenke ser jo ikke ut :(

Jeg er enig i dette. De burde brukt samme dimensjoner som Rolex.
 
Rent personlig mener jeg ingen omega lenker er spot on.
Skulle ønske omega ville redesignet den klassiske bond lenken, uten de blanke detaljene, og med 20-18 innsnevring.
 
  • Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo
Har noen relativt slitne 625 end links, og er på utkikk etter noen litt friskere. Er dette noe man kan bestille i disse dager hos AD eller må jeg drive med endeløs leting?
 
Bezel-inserten på min 2254.50 er blitt ganske ripete og stygg. Er det mulig å bestille ny gjennom forhandler, eller er dette noe jeg må ut på internettet (ebay) for å finne?
 
Bezel-inserten på min 2254.50 er blitt ganske ripete og stygg. Er det mulig å bestille ny gjennom forhandler, eller er dette noe jeg må ut på internettet (ebay) for å finne?
Jeg tror ikke vi kan bestille inserten alene. Hele bezelringen må nok skiftes.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hreple
Noen som vet hvor denne er å få kjøpt?

Screenshot_20180821-110349_Chrome.jpeg