De største markedsførings budsjetter har i mange år vært Rolex etterfulgt av Breitling.
Omega ligger etter så langt jeg vet.
Omega ligger etter så langt jeg vet.
Det finnes en på finn.no for øyeblikket. Har dog ligget der en stund. Tror brukeren finnes her på TS.Vis vedlegg 66228
Vis vedlegg 66229
Er det slik å forstå at den helsorte Omega-NATOen med metall-spenner kun er å få i de nye Speedmaster-settene? For jeg kunne tenkt meg en slik, men finner de ikke på noen offisiell side.
Takk. Skal sjekke opp denne.Det finnes en på finn.no for øyeblikket. Har dog ligget der en stund. Tror brukeren finnes her på TS.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=105815348
Var innom Urmaker Lian for å se på en del ting, blant annet nye AT og PO 39.5, samt for å sikle litt på en DJ41 og en Breitling Aerospace +++ Lang historie kort; sannheten er at etter besøket var det pina meg bare én klokke som stod i hodet på meg... Den må inn igjen snarest...
Hm. Ble skeptisk da jeg så den hvite versjonen.
Jada Omega lager jo alltid noen ti-talls rare varianter av klokkene sine, men heldighvis har de ikke sluttet å produsere de klassiske variantene![]()
På siden, er PO 39,5 innafor for menn?
Mange klokker som er innafor for menn er 40mm.
Er det noen som ser forskjellen mellom en 39,5 og 40mm klokke?
Det blir 0,25mm mindre på kantene![]()
På siden, er PO 39,5 innafor for menn?
Kommer mye an på markedsføringen, kjenner jeg. For å ta rolexeksemplet, OP i 39mm er automatisk "herremodellen" i serien som tidligere har hatt herremodeller helt ned i 34mm (air king), men for SD og sub er situasjonen en annen. Derimot dersom Sub kom i 40, 42 og 44 modell der 40 millimeteren ble kalt "unisex" på nettsidene, så ville jaggu de fleste gått med 42 eller 44
Kommer mye an på markedsføringen, kjenner jeg. For å ta rolexeksemplet, OP i 39mm er automatisk "herremodellen" i serien som tidligere har hatt herremodeller helt ned i 34mm (air king), men for SD og sub er situasjonen en annen. Derimot dersom Sub kom i 40, 42 og 44 modell der 40 millimeteren ble kalt "unisex" på nettsidene, så ville jaggu de fleste gått med 42 eller 44