Ikke vanskelig å skjønne at denne appelerer til mange! Har kikket litt rundt på nettet om dette uret og det mangler ikke akkurat på advarsler om at det er mange fake i omløpMitt spørsmål er jo da: Er det virkelig sikkert at Watchco leverer ur utelukkende med originale nos-deler? Jeg skjønner at man kan få tak i noen deler "her og der" for å sette sammen et par-tre ur, men når det nærmest blir en liten industri blir jeg litt skeptisk; hvordan i huleste får de tak i alle disse delene?
Omega selger vel ikke nos-deler direkte, eller hva? Regner med at det er noen som vet litt om dette...
Finnes det fortsatt noen Watchco eller andre nyproduserte eksemplarer her på sonen? Noen som har noen formening om hva man må betale for et ok eksemplar?
Jada
![]()
Det er vel ikke så fryktelig mange i omløp i Norge, synes de som er solgt på sonen har gått meget billig.
Du kan jo bestille rett fra WatchCo, men det koster jo litt når momsen er tatt med. Synes jeg fortsatt ser dem til rundt 2k USD på de store forumene.
@Anders, hvis du vil kvitte deg med denne forferdelige frankenklokka må du gjerne sende meg en PM!![]()
Et av de peneste ur noensinne!! Flott at WatchCo skrur sammen nygamle deler.