Omega SM300 Watchco (mange bilder)

Mye lekkert her!

Virkelig høy eyecandy-frekvens her, må jeg si! Får slenge ut noen bilder av min her og! 63-modell med stolpevisere, såvidt jeg vet. Tror dog det har blitt gjort noe utskifting/reluminering på minutt- og timeviseren, da disse har en delvis, noe lysere patina enn resten. Utover det, har glass+ krone blitt byttet ut, resten skal være original, i alle fall i følge serienr. Har også lenka, som visstnok skulle være original, en 7912(er på tynn is her, men tror denne forekom mest på speedmaster fra denne tiden?). Vet ikke om den samme lenka ble benyttet på Sm300? I alle fall et ur som jeg liker svært, svært godt! Noen som har en formening om hva denne kan være verdt? :eek:


bilde-3_zps95fb819d.jpg


bilde-7_zpsb3870e6c.jpg


bilde-5_zpsa6be6782.jpg


bilde-4_zpsb2b00b96.jpg


bilde-6_zps8f714b74.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket
ta en titt innom urmakeren ved manis, han har peiling på omega ;)

hahaha! og hvor tror du klokken kommer fra...? ;)

Han er vel for Omega-gud og regne, i det hele tatt alt av vintage! Synes virkelig at han både er fantastik kunnskapsrik og dyktig.
Var dessverre ikke å finne sist gang jeg var hjemme, men skal huke tak i han, så snart jeg er i traktene! :eek:
Manis kan det derimot sies mye om..
 
Hadde en gammel 300 på lån fra en kollega for en tid tilbake. Ikke et strøkent eksemplar, men som de fleste renoveringsobjekt: meget sjarmerende. :)

_MG_9291.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket