Mja - litt vel mye av det gode etter min smak, poenget er liksom noe «overstated».
Etter en god uke på armen, og lenka justert inn riktig så må jeg bare si jeg er imponert. Kassen ligger utrolig godt på håndleddet til tross for at jeg egentlig best liker 38/39mm kasser. 1170 lenka sitter som et skudd. Eneste jeg ikke er helt fan av er bezel krona som er litt vrien å justere når den sitter på håndleddet. Men det kan jeg leve med!Ahhh - en slik chronostop har stått på ønskelisten min en god stund.
Fornøyd med den @Haffmaistro ?
Jeg ville tippet mellom 40-60k avhengig av tilstand og dokumentasjon. Er ikke disse «limitert» til over 7000 stk eller noe? Chrono er vanskelig å sammenligne, og at denne vil gå til samme pris som en ny Sub har jeg vanskelig å tro på. Men for all del, jeg kan ta feil.Riktig tråd for noen råd? Har en Seamaster 300 Spectre jeg skal selge. Disse selges sjeldent her og derav vanskelig å sette en salgspris. Hva tenker dere om pris og vil den være vanskelig å selge? Billigste på Chrono er 79k, og de har gått en del opp den siste tiden. Vis vedlegg 104412
Jeg ville ha forhørt meg høflig på Omegaforums' vintage-avdeling. Legg ved bilde av Extract. Det liker de.Vurderer å selge en Seamaster 300 , 1966 Mod med nytt glass og extract of archives omega. brukt av norsk dykker i nord-norge, 100% orginal bortsett fra glasset, gammel krakkelert glass følger med. Ingen service behov. Historie, navn på tidligere eier følger også med. Har noen noe formening om pris? Dette har vært en bruksklokke som har blitt dykket med i over 30år. Bilde er fra før glassbytteVis vedlegg 106621