Omega Seamaster-tråden

Autentisitet? :)

10421804314_542ef9357a_c.jpg

Det var en fornøyelse å få prøve den der nå i helgen. De gamle er eldst, og dette er den mest perfekte Omega-dykkeren jeg har hatt på armen noen gang.

Nye Seamaster AT Ryder Cup med Master Co-axial verket

Jeg har lenge vært skeptisk til Omega av en eller annen grunn (minus speedmasteren som jeg trodde skulle bli min første Omega).

Det var helt til AD'en viste meg denne da jeg var innom for service på en annen klokke. Falt pladask og den løp rett på armen:)

19BA3A6D-E4C0-4368-8F3E-974190C6D99C_zpsh4vv0opw.jpg

Jeg har lenge vært skeptisk til Omega av en eller annen grunn (minus speedmasteren som jeg trodde skulle bli min første Omega).

Det var helt til AD'en viste meg denne da jeg var innom for service på en annen klokke. Falt pladask og den løp rett på armen:)

19BA3A6D-E4C0-4368-8F3E-974190C6D99C_zpsh4vv0opw.jpg

Gratulerer!
Flott fargekombinasjon. Blå visere løfter hele klokka mange hakk!

Første klokka jeg kjøpte brukt (naturlig nok siden 2534.50 har gått ut av produksjon for lenge siden). Synes denne er flott å se på - og den er også svært behagelig på håndleddet. Kassen er smooth og lenka er like smooth. :) Ja, og bølgene på urskiva er jo en fin detalj.

10735135_706240736125967_697106476_n.jpg

Jeg snublet over to Omega Seamaster på samme uke. Føler de dekker de fleste behovene mine.

Omega Seamaster PO 42mm 2500cal - Hverdags beater

Omega Seamaster Aqua Terra 41,5mm 8500cal - Dressklokke

Får se hvor lenge jeg klarer å temme flipper´n i meg. :eek: Akkurat nå er jeg fornøyd og lugn.

Jeg har lenge vært usikker på hva jeg egentlig syns om Planet Ocean serien til Omega, men i den senere tid har jeg begynt å konkludere med at jeg liker den så godt at kjøpsalarmen begynner å blinke. Og for første gang planlegger jeg å begi meg ut på bruktmarkedet (over 1000kr) med skrekkblandet fryd.

Frykten for å betale ågerpris er dermed stor, så jeg ønsker meg litt veiledning. Ca hvor bør landet ligge for en pent brukt 42mm PO av nyere årgang?

Jeg snublet over to Omega Seamaster på samme uke. Føler de dekker de fleste behovene mine.

Omega Seamaster PO 42mm 2500cal - Hverdags beater

Omega Seamaster Aqua Terra 41,5mm 8500cal - Dressklokke

Får se hvor lenge jeg klarer å temme flipper´n i meg. :eek: Akkurat nå er jeg fornøyd og lugn.

O' dobbellykke kom til deg.
De er riktig så vakre begge 2, PO'en har jeg og AT står høøøøøøyt oppe på listen min. :mrgreen: