Omega Seamaster-tråden

@maghas: Slik jeg forstår det er ikke denne en LE-modell. Omega sluttet produksjonen av disse i 2005, om jeg ikke tar feil :)

@mikkemus23: Takk skal du ha! Jeg synes også selv kontrasten her er fantastisk :)

@Tore: Ikke dumt! Synes selv Speedmaster tar seg svært bra ut med en rally-strap. Kanskje også denne vil gjøre det? Du overbeviser med bildene dine ihvertfall :D

Mulig jeg kommer til å vurdere en gummi-strap. Hadde dette på min tidligere PO, men syntes kanskje den originale var litt stiv? Er det noen alternativer der ute som er av en litt "mykere" type?

@Tore: Ikke dumt! Synes selv Speedmaster tar seg svært bra ut med en rally-strap. Kanskje også denne vil gjøre det? Du overbeviser med bildene dine ihvertfall :D

Mulig jeg kommer til å vurdere en gummi-strap. Hadde dette på min tidligere PO, men syntes kanskje den originale var litt stiv? Er det noen alternativer der ute som er av en litt "mykere" type?

Tropicen er en swiss made 60-talls dykkerreim. Kan se ut som skinn på bilder, men er gummi.

Gummien er veldig myk, og i tillegg har den lav friksjon slik at den er kjapp å ta på i forhold til f.eks Isofrane som gir deg en kamp hver gang.

Jeg har lenge ment at 2254.50 er den vakreste SMP, men etter å ha sett bildene av din nye i titan, Pål, er jeg sannelig ikke så sikker lenger. Den var rett og slett nyyydelig. Helt uimotståelig. Denne står helt klart høyt oppe på ønskelisten hos meg nå.

Gratulerer, forresten!

Her er noen bilder til før batteriet tok slutt i kameraet;

IMG_3391.jpg

IMG_3392.jpg

IMG_3393.jpg

Jeg har lenge ment at 2254.50 er den vakreste SMP, men etter å ha sett bildene av din nye i titan, Pål, er jeg sannelig ikke så sikker lenger. Den var rett og slett nyyydelig. Helt uimotståelig. Denne står helt klart høyt oppe på ønskelisten hos meg nå.

Gratulerer, forresten!

Det er titanen som gjør det ikke sant?:p:p

Takk det holder, Pål. Du trenger ikke å gni det inn så det svir :D

Ja, Chronodiver, det er titanium som gjør det. Har sett den med sort skive også. Pent. Samme klokke leveres også med bezelring i hvitt gull, mener jeg at jeg har sett. Ikke noe dårlig alternativ det heller, men alt i titan, som på denne, de' æ bærre lækkert.

66 Seamaster Automatic Cal

Mitt siste innkjøp:

omega_seamaster_automatic_01.jpg

Veldig lik den Don Draper hadde på seg i sesong 5, episode 6 av Mad Men! :)

Denne tråden har vært en kilde til inspirasjon for meg, og endelig kan jeg poste i den selv! :)

Et par bilder av min nyervervede 2230.50

IMG_2650.jpg

IMG_2653.jpg