Flott, sper på med litt mer nært av PO
![]()
![]()
![]()
Herregud så flott. Unnskyld uttrykket men jeg er så jævla forbanna på at denne kun kommer i 45,5 og 37,5mm............................
Flott, sper på med litt mer nært av PO
![]()
![]()
![]()
Bærre lækkert ja !
Det er en god kandidat for neste klokke !
![]()
Herregud så flott. Unnskyld uttrykket men jeg er så jævla forbanna på at denne kun kommer i 45,5 og 37,5mm............................
Hmm, må ærlig talt si at Omega Seamaster Aqua Terra er et nydelig ur. Riktignok ingen vridbar bezel men kanskje på tide å bli voksen. Med gummirem er den sikkert utrolig flott.
Helt enig i deg med det, et flott ur.![]()
Hmm, må ærlig talt si at Omega Seamaster Aqua Terra er et nydelig ur. Riktignok ingen vridbar bezel men kanskje på tide å bli voksen. Med gummirem er den sikkert utrolig flott.
AT er råflott, ikke helt ulik sin forgjenger Railmaster'n.
Flott kombo av sporty og dressy, ur som dessuten gjør seg like bra på lenke som reim (noe som dressy dykkere sliter med)
Jo men Railmaster har jo blitt laget helt tilbake til 1957. Aqua Terra er såvidt jeg ser et 2000-påfunn og en sunserie sv Seamaster - men hvor Railmaster i hvert falm opprinnelig ser ut å ha stått på egne ben
Don't get me wrong, jeg er kjempefan av AT - kan hende språkslurv av Svensken, "påfunn" er kanskje litt kjipere sagt enn "oppfinnelse"![]()
Ingen problem og du er selvfølgelig helt enig med meg i at den hadde vært fantastisk i titan![]()