Omega Seamaster-tråden

Skal nok stemme det @JørgenO, har hørt veldig mange som sier akkuret det samme. :)
Ganske imponerende prosess for å få det til, liker også farge kombinasjonen veldig godt -minner meg om min gamle SM 50års jubileums utgave ref. 2234.50

Äntligen rätt störrelse på länken!

IMG_20170109_142657.jpg

Kjedelig som GMT. Artig og frisk uten GMT og med oransje detaljer. Og, hvis man skal tenke litt for kategorisk; hva skal man med 600m WR på ei GMT-klokke?

Dette er kombinert GMT og diver "done right":

Screen%20Shot%202017-01-18%20at%208.56.46_zpsakpemxon.png

Unødvendig med to-farget bezel for å få full nytte av GMT-funksjonen. Muligheten til å lese av en tredje tidssone ved å vri bezelen er vel også en funksjon som de færreste trenger. Nå - dersom Omega hadde brukt dette designet på stålmodellene også, så kunne vi snakket sammen..

Jeg hadde jo egentlig tenkt å kjøpe en Explorer, men tror jeg legger det litt på is og går for å prøve en SMPc...

Vis vedlegg 26592
Er på tredje Seadweller og ender opp med å bruke SMP som jeg kjøpte i 1998. Har også hatt Explorer II en liten periode. SD4000 ligger i skapet med deler av plasten fremdeles på. Neste nye klokke blir nok en Seamaster av et slag. Liker nedtoningen med Omega i tillegg til DNA og et fantastisk serviceapparat.

Første "OL" klokke av Omega som jeg faktisk syntes var mer vellykket en mye av de andre. PO'n var faktisk fin, hadde dog foretrukket den på lenke. Dessverre så er det vell noe form for OL inskripsjoner på baksiden vil jeg tro, da det ikke er noe på fremsiden. Det gjør dessverre at den et utelukket fra meg, men kul var den likevel.

Første "OL" klokke av Omega som jeg faktisk syntes var mer vellykket en mye av de andre. PO'n var faktisk fin, hadde dog foretrukket den på lenke. Dessverre så er det vell noe form for OL inskripsjoner på baksiden vil jeg tro, da det ikke er noe på fremsiden. Det gjør dessverre at den et utelukket fra meg, men kul var den likevel.
52232442103001-30-large.jpg

Lenke medfølger i esken :cool: Men ja, så et bilde som viste OL-inskripsjoner på baksiden..