Tilbake fra fullstendig overhaling i Sveits.
Før:
Før:
Men hvorfor sammenlignes PO med Sub? Er ikke PO ekvivalenten til SeaDweller? Eller?Nyttig å ha sett, for de som vurderer den nye Omega og kjenner til en Sub. Forskjellene er på enklte områder i favør den nye Omega og andre variabler Sub'n. I enkelte deler av videoen ser jo den nye Omega'n slank ut...
I line-upen kanskje, men de fleste har nok et taktilt forhold til Submarineren, så når man da påstår at PO har blitt så mye mindre - er det nyttig å se den med en "liten Submariner".Men hvorfor sammenlignes PO med Sub? Er ikke PO ekvivalenten til SeaDweller? Eller?
Vad tycks?
Klokka fortjener et par bilder med ordentlig kamera og lys:
![]()
![]()
Yikes, helt fantastiske bilder. 10/10. Vurderte kun sort selv, men ser her at blå funker bra.Klokka fortjener et par bilder med ordentlig kamera og lys:
![]()
![]()
Takk. Jeg har egentlig aldri sett PO-ens vei, før nå. De øvrige generasjonene har vært for massive synes jeg, så det som var det mest uventa positive var rett og slett så komfortabel og lett den er. Jeg har ikke sterke meninger om HEV, lugs og tynne bezler, så jeg var ganske fristilt mtp. de designelementene.Yikes, helt fantastiske bilder. 10/10. Vurderte kun sort selv, men ser her at blå funker bra.
Gratulerer med nytt.
Hva vil du trekke frem som det mest uventa positive?