Omega Seamaster Limited Edition James Bond 50th Anniversary

I litt mer alvorlige ordlag.... dette er hvorfor, for meg, Omega er "under" Rolex. Dette er bare cheezy.

I litt mer alvorlige ordlag.... dette er hvorfor, for meg, Omega er "under" Rolex. Dette er bare cheezy.

Det er en av mange grunner spør du meg ;)

Er nok en maktsyk høvding på design avd som har kjempet for å få gjennomslag på livsverket sitt.

Fanken. Har alltid hatt en drøm om en seamaster. Men blir vanskelig etter dette. Baksiden og det røde 50 på bezelen var jo kult.

Hva er hensikten bak det røde 50-tallet?

Edit: Ser nå det er 50th jubileumsmodell...

Den der var jo bare trist :( Enig med flere her. Til og med jeg, som er hardbarket Omega-fan, syns dette drar merket ned i søpla.. Det kan jo ikke være de samme menneskene som designet det dødsfete baklokket som også tok seg av skiven? Den hadde jo faktisk gjort seg veldig bra med vanlig, sort skive!

Har aldri vært stor tilhenger av Bond versjonene til Omega Seamaster. Hver sin smak :)

omega-seamaster-professional-james-bond-007-50th-05.jpg

Kommer en versjon med diamant på 7-tallet, haha, når man trodde de ikke kunne gjøre det trasigere.

omega-seamaster-professional-james-bond-007-50th-06.jpg

Kul 3D-effekt i baklokket though.

omega-seamaster-professional-james-bond-007-50th-01.jpg

Tar lett en Corum Bubble any day foran denne...

Diamant kl 7? Er det mulig, der var ikke pent, og blir helt feil i mine øyne! Dog skal det sies at baklokket var kult, men man kjøper jo ikke en klokke for de den har kult baklok!!

Diamant kl 7? Er det mulig, der var ikke pent, og blir helt feil i mine øyne! Dog skal det sies at baklokket var kult, men man kjøper jo ikke en klokke for de den har kult baklok!!

Det er jo den skiva som ødelegger den klokka der, kunne jo vært fin... bare uten den jævlig skiva! ;)