Omega Seamaster Limited Edition James Bond 50th Anniversary

Blir faktisk sjokkert om de selger 11K av denne, men det er kanskje mange nok syke Bond/Omega-hoder tilsammen til at det akkurat går..
 
Blir faktisk sjokkert om de selger 11K av denne, men det er kanskje mange nok syke Bond/Omega-hoder tilsammen til at det akkurat går..

Nja. En god del av de går nok fort til samlere og Bond frelste:) Men tipper en del av de tar sin tid å bli kvitt, og havner etter en tid på "rabatt" lista til ulike AD'er! 11 007 er mange klokker i en Limitert serie. Den siste James Bond klokken ble laget i 10 700 eksemplarer og feks Felumb i Larvik har vel denne inne enda, og den kom ut til sist Bond film for et par år siden!! (mulig de har solgt den nå, men ikke veldig lenge siden den lå på finn.no).
 
På generelt og prinsipelt grunnlag er jeg motstander av Limited Edion-varianter over slike kommerse tema som dette. Omega Seamaster Americas Cup er en annen variant, men den er jo praktfull sammenlignet med Bond-klokka her.

Limited Editons av storslåtte klokker i edle metaller er noe annet. Der er det klokken som er i fokus og ikke f.eks James Bond, seilbåter, golfspillere og annet tull.
 
På generelt og prinsipelt grunnlag er jeg motstander av Limited Edion-varianter over slike kommerse tema som dette. Omega Seamaster Americas Cup er en annen variant, men den er jo praktfull sammenlignet med Bond-klokka her.

Limited Editons av storslåtte klokker i edle metaller er noe annet. Der er det klokken som er i fokus og ikke f.eks James Bond, seilbåter, golfspillere og annet tull.


+1. Sørgelig at de driver med dette. Syns de trekker seg selv ned et par hakk når de slenger ut slike modeller.
 
Jeg synes heller ikke noe særlig om disse klokkene. Jeg ser at det dukker opp slike på Finn rett som det er, til priser greit over hva en tilsvarende vanlig koster. De blir ofte liggende en stund, gitt.....
 
Har selv en Omega Seamaster Planet Ocean 8500.

Men den der syns jeg rett og slett var litt for mye. Du kan ikke bruke den klokken til annet en James bond premieren :)

Ellers vil nok folk la den ligge i et glass skap med resten av bond effektene dem har :)

:D:D:D:D:D:D
 
Baklokket var jo dødsfett. Utrolig at samme designteam har bestemt seg for at en urskive burde se slik ut.
 
I litt mer alvorlige ordlag.... dette er hvorfor, for meg, Omega er "under" Rolex. Dette er bare cheezy.
 
I litt mer alvorlige ordlag.... dette er hvorfor, for meg, Omega er "under" Rolex. Dette er bare cheezy.

Det er en av mange grunner spør du meg ;)

Er nok en maktsyk høvding på design avd som har kjempet for å få gjennomslag på livsverket sitt.
 
Fanken. Har alltid hatt en drøm om en seamaster. Men blir vanskelig etter dette. Baksiden og det røde 50 på bezelen var jo kult.
 
Hva er hensikten bak det røde 50-tallet?

Edit: Ser nå det er 50th jubileumsmodell...