Første klassiske dressur, første klokken i gull, og første med håndopptrekk siden guttedagene for min del.
Fargen på skiven veksler mellom sølv og hvit alt etter lysforholdene. Jeg er veldig fornøyd.
Skulle det være noe å sette fingeren på måtte det være datoen som egentlig er helt unødvendig på et slikt ur.
Jeg var på besøk hos en kamerat i går og viste han klokken. Han mente jeg like godt kunne begynne å kjøpe inn dressur fra nå av, for etter ti år med kun sportsklokker er jeg fremdeles like feit påsto han
Jeg var på besøk hos en kamerat i går og viste han klokken. Han mente jeg like godt kunne begynne å kjøpe inn dressur fra nå av, for etter ti år med kun sportsklokker er jeg fremdeles like feit påsto han
Gratulerer med en av top 10 dressklokkene. Uten dato hadde den vært perfekt. Flott at de gjorde den manuell, da ser man hele det fine urverket uten at en roter 'skygger' samt at den blir akkurat tynn nok for en dressklokke, i motsetning til Cellini som jeg synes er for tykk med sitt 3135 'Sub' urverk (ikke rart de holder baksiden skjult).
Har Omega noen planer om å tilby Tresor i stål, mon tro?