Og i konkurransen "Verdens styggeste umodifiserte klokke" har vi nå følgende bidrag

Både Rolexen og Chopard er jo dameklokker så det er jo liksom ingen vits i å kåre noen av disse som stygge og eller usmaklige, jeg kunne godt tatt ei berte med et sånt ur på armen.

Det er vel heller ikke solgt så veldig mange av disse modellene og det er vel ikke så mange her inne som kommer til å kjøpe gaver i denne prisklassen tror jeg. Eller finnes det noen milliardærer her inne som handler såpass?

La damene ta stilling til om hvorvidt de liker klokker, smykker og klær osv. Når det kommer til stykket er det oftest damene som bestemmer hva de skal ha på seg.
Det har vi liksom ikke så mye med å gjøre.
Dette gjelder jo forsåvidt Tissot klokkene som blir omtalt i denne tråden, det er også en dame klokke.

Nesten alle damer jeg kjenner som har sett bilder av denne Rolex klokken har helt klart ment at den er helt rå.:cool:

Sammbo gikk forbi når jeg scrollet forbi rolexen, da fikk jeg beskjed over skulderen om at det var noe av det styggeste hun hadde sett og at hun håpet det ikke var noe jeg vurderte. Tror de færreste synest den rolexen der er kul.

Diamant armbåndet med klokke på tror jeg er en større hitt blandt jentene.

Noen bidrag....

fugly.jpg

Denne ga latterkick! Hvordan kan man komme på en så dårlig ide? Klokkenes svar på two-face?

ja det finnes definitivt mye stygt der ute .... noen liker datteren og noen liker moren ;) (og noen begge :eek:),også har man de som feks. er nekrofil så man vel bare må si har jævla dårlig og i overkant spesiell smak :eek: sistnevnte er vel forresten ulovlig og det burde tydeligvis en del klokkesmak også være :mrgreen::D

Dette er ikke verdens styggeste klokke, men det er kanskje en av de trasigste designvalgene gjort av et merke som faktisk er respektabelt. De har droppet en subdial for å få plass til logo/daydate, resultatet er en kronograf som ikke måler minutter... Noen merker, bl.a. Omega kjører 2 subdials på noen kronografer, men da har de 2 visere på den ene subdialen.

hamilton-below-zero-closeup-dial2.jpg

Hamilton Khaki Below Zero.