Og i konkurransen "Verdens styggeste umodifiserte klokke" har vi nå følgende bidrag

Så denne klokken hos urmaker i dag og den er like stygg "live" som på bilde. Spurte selgeren hvem er det som kjøper slik klokke- Russere:D, så klart hvem andre...

WGCCB.jpg
 
Jeg har ingen personlige erfaringer med noen av disse - Gud forby - men synes likevel de fortjener å få sin plass i solen....

Enjoy!:cool:

June29th-UgliestWatches7.jpg
3_slideshow.jpg
W039-0_001.jpg
ShanghaiTriple.jpg
d1f9_3.jpg
41Kbal7X4iL_SL500_AA300_.jpg
pink.jpg
AngularmomentumTimeExplosion.jpg
UglySeiko.jpg
28258_15.jpg
130.jpg

time-flies.jpg

P1020429.jpg
clicksellerleipzigdedreqf5.jpg
63aa30d9.jpg
 
Ser ut som du har øyne for både det pene og det stygge Moore. Av de du legger ut bilde av skal hvertfall MB&F ha for urverket.
 
Ser ut som du har øyne for både det pene og det stygge Moore. Av de du legger ut bilde av skal hvertfall MB&F ha for urverket.

Jeg synes så definitivt ikke MB&F kom godt ut av den alliansen med Boucheron.
Dersom de fortsetter sporet de nå visstnok befinner seg på - med det rent "egenproduserte" og fokus på ur og ikke fashion - så er det mulig de bikker over i en mer "thumbs up"-kategori.

Ellers har jo den Daytonaen vært heftig diskutert tidligere.
Den kler hverken Steven Tyler eller andre såkalte babes som prøver gi uret et lite snev av alibi.
:(
 
Ser ut som du har øyne for både det pene og det stygge Moore.

Det må jeg si meg enig i. Du imponerer med vakre ur, men jeg hadde ikke trodd du skulle imponere meg med å grave opp så groteske ur som dette, spesielt den uglelignende skapningen. En fryd å se på ;)